Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:48:49 GMT

سرمربی شیلی: اعتماد به نفس اضافی کارمان را ساخت

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۶۸۰۷

سرمربی شیلی: اعتماد به نفس اضافی کارمان را ساخت

رینالدو روئدا، سرمربی شیلی بعد از شکست 3-0 این تیم مقابل پرو گفت اعتماد به نفس بیش از حد او و بازیکنانش در مقابل پرو و در فینال دیدن خود، کار دست‌شان داده است.

به گزارش "ورزش سه"، شیلی، قهرمان دو دوره قبلی کوپا آمه‌ریکا و مدافع عنوان قهرمانی رقابتها، ساعاتی پیش در مرحله نیمه‌نهایی کوپا 2019 به مصاف پرو رفت و درحالیکه هواداران این تیم حتی فکرش را هم نمی‌کردند با نتیجه 3-0 شکست خورد تا از رسیدن به فینال بازبماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رینالدو روئدا، سرمربی اروگوئه‌ای شیلی  در کنفرانس خبری بعد از بازی اعتراف کرد که او و بازیکنانش پیش از این بازی خود را در فینال می‌دیده‌اند و اعتماد به نفس بیش از حد، در مقابل پرو، کار دست‌شان داده است.

 

 

روئدا در این کنفرانس خبری گفت:" باید مرد بود و مسئولیت شکست را پذیرفت. باید این را بدانیم که آنها در دقایقی از بازی نسبت به ما بهتر بودند. ما مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشتیم ولی پرو کاری که باید می‌کرد را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند".

 

سرمربی تیم ملی شیلی در ادامه بازی در پاسخ به پرسشی درباره تمایل افراطی شیلی به حفظ مالکیت توپ گفت:" این را می‌توانیم با بازی آرژانتین و برزیل هم مقایسه کنیم. آرژانتین در آن بازی کنترل توپ را در اختیار داشت ولی برزیلی‌ها در گلزنی دقیق بودند و آلیسون هم شب درخشانی را پشت سر گذاشت. ما اگر نتوانیم در حمله زهردار باشیم، فرصت گلزنی خلق کنیم و گل بزنیم، در دست داشتن مالکیت توپ هیچ فایده‌ای به حال‌مان نخواهد داشت".

 

روئدا در ادامه گفت:" علت اصلی شکست ما روحی- روانی بود. ما آنقدر به فینال فکر می‌کردیم که این بازی در مقابل پرو را دست‌کم گرفته بودیم. همه فکر و ذکرمان این بود که در این بازی تا جایی که ممکن است کارت زرد نگیریم و تیم را دست‌نخورده برای فینال یکشنبه حفظ کنیم. این اعتماد به نفس بیش از حد بود که کار ما را ساخت".

 

رینالدو روئدا تیم ملی شیلی شیلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها تیم ملی شیلی شیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از 32 بازی با 50 امتیاز در رده هفتم لیگ برتر قرار دارد و باید تلاش کند سهمیه لیگ اروپا قطعی شود. بعد از صعود مشقت بار به فینال جام حذفی (ضربات پنالتی برابر کاونتری)، شیاطین سرخ خود را مهیای بازی فردا برابر قعرنشین لیگ یعنی شفیلد یونایتد می کنند.

تن هاخ در پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد اینکه از دست دادن برتری سه گله برابر کاونتری اتفاقی شرم آور برای یونایتد بود، عصبانی شد و گفت: «نه. مطلقاً نه. تو به اندازه کافی انتقاد کرده ای و یک سوال، بازی ما خجالت آور بود؟ نه، واکنش تو شرم آور بود. در فوتبال ما نظرات متفاوتی داریم. فوتبال در سطح حرفه ای یعنی نتیجه گرفتن و ما به فینال رسیدیم. نه تنها در آن بازی بلکه در برخی دیگر از بازی ها نیز شایسته برد بودیم. ما فقط 20 دقیقه کنترل کار را از دست دادیم و بدشانسی هم روی گل های دوم و سوم داشتیم. ما در پایان خیلی خوش شانس بودیم و این واضح است. ضربات پنالتی ما خیلی خوب بود و به فینال رسیدیم که این یک دستاورد بزرگ است. دو فینال در دو سال عالی است. برای من به عنوان یک مربی، چهار فینال جام حذفی در چهار سال. نظرات تو مایه شرمساری است.»

تن هاخ در مورد وضعیت مصدومان یونایتد گفت: «الخاندرو گارناچو مشکل داشت و به همین دلیل او را در طول بازی بیرون آوردیم اما فکر می کنم او خوب شده و برای فردا در دسترس است. اسکات مک تامینی را باید امروز ارزیابی کنیم و حضور او مبهم است. مارکوس رشفورد نیز مشخص نیست به بازی فردا برسد و برونو نیز از ناحیه دست مشکل دارد ولی فکر می کنم فردا بازی کند.»

امید به کسب سهمیه: «بله، اما ما باید در هر بازی پیروز شویم. این چیزی است که یونایتد باید نشان دهد و این رویکرد ماست. بازی به بازی پیش می رویم و باید سهمیه بگیریم. هم از طریق لیگ و هم جام حذفی فرصت کسب سهمیه داریم.»

آنتونی بعد از صعود یونایتد حرکتی تمسخرآمیز مقابل بازیکنان کاونتری انجام داد که باعث انتقادات زیادی شد. تن هاخ در این رابطه گفت: «آیا واکنش مثبت هری مگوایر را دیدید؟ آنتونی را تحریک کرده بودند و به همین دلیل آن واکنش را نشان داد. شما حرکت بازیکنان کاونتری را ندیدید و فقط واکنش آنتونی را مشاهده کردید. اما در هر صورت او نباید آن کار را انجام می داد. باید از کاونتری به خاطر بازی خوبش ستایش کرد.»

تن هاخ در مورد عدم تمرکز کافی بازیکنان یونایتد گفت: «بله می دانم. بنابراین اول از همه، مهم ترین کاری که می توانیم انجام دهیم تا خود را در موقعیت برنده قرار دهیم، شکل دادن یک ساختار تیمی خوب است. عدم تمرکز را در بسیاری از موارد، مثلا گل اول کاونتری و بازی های دیگر دیده ایم. برخی چیزها به ذهنیت و شرایط بدنی تیم مربوط می شود. ما ابزارهای لازم را به خصوص در دفاع نداریم و باید با این شرایط کنار بیاییم و واقعاً خلاق باشیم. طبعا اگر یک تیم کامل و بدون مصدوم داشته باشم، شرایط ما بهتر خواهد شد. این یک موضوع ذهنی است و به خصوص در بازی خوانی می توانیم بهتر شویم. این با یک تیم کامل مقدور می شود.»

دیگر خبرها

  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • خوان لاپورتا: ژاوی همیشه به فکر منافع بارسلونا است؛ هواداران به ما اعتماد کنند
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • العهد در فینال ای اف سی کاپ
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • تن‌هاخ داغ کرد: نظرات تو شرم‌آور بود نه بازی ما
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است