Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@08:52:29 GMT

لوکاس هرناندز: امیدوارم در بایرن کلی جام ببرم

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۶۹۷۳

به گزارش ایلنا،مدافع میانی فرانسوی 23 ساله که باواریایی‌ها برای خریدنش از اتلتیکومادرید نزدیک به 85 میلیون یورو پرداخته‌اند و او را به گران‌ترین بازیکن تاریخ‌شان تبدیل کرده‌اند، در هفته‌های پایانی فصل گذشته از ناحیه زانو مصدوم شد و این روزها در حال سپری کردن دوران ریکاوری‌اش است. او از ماه مارس که آخرین بازی‌اش را برای اتلتیکومادرید انجام داده دیگر به میدان نرفته است و پس از مصدومیتش هم تحت عمل جراحی قرار گرفت و به تازگی روند ریکاوری‌اش را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال او امید دارد که خودش را به هفته نخست فصل جدید بوندس‌لیگا برساند.

هنوز مشخص نیست مدافع فرانسوی باواریایی‌ها می‌تواند همراه با هم‌تیمی‌های جدیدش به اردوی تابستانی (15 تا 24 جولای) برود یا اینکه در مونیخ می‌ماند تا در زمین تمرینی این تیم به صورت انفرادی روی بالا بردن آمادگی جسمانی‌اش کار کند. ارناندس در این باره به شبکه تلویزیونی باشگاه بایرن مونیخ گفت: «من دارم کم‌کم تمریناتم را آغاز می‌کنم و امیدوارم برای شروع فصل جدید صددرصد آماده باشم. دارم قدم به قدم پیش می‌روم و هر روز وضعیتم بهتر می‌شود. به زودی آماده خواهم شد تا با تمام وجود برای دفاع از این پیراهن و آرم بجنگم.»

عملکرد لوکاس هرناندز در جام جهانی 2018 روسیه به چشم مسوولان بایرن مونیخ آمد، زمانی که او با نمایش‌های قابل قبولش در ترکیب تیم ملی فرانسه به خروس‌ها برای کسب دومین قهرمانی‌شان در جام جهانی کمک کرد. او پیش از آن هم به اتلتیکومادرید برای فتح لیگ اروپا کمک کرده بود و بعد از جام جهانی نیز با روخی بلانکو رئال مادرید را در بازی سوپرجام اروپا مغلوب کرد. با رفتن متس هوملس از بایرن مونیخ برای بازگشت به بوروسیا دورتموند، انتظار می‌رود لوکاس هرناندز جای او را در قلب خط دفاعی قهرمان بوندس‌لیگا بگیرد و در کنار نیکلاس سوله، زوج مرکز خط دفاعی باواریایی‌ها باشند. البته هرناندز این قابلیت را هم دارد که به‌عنوان دفاع چپ بازی کند. هرناندز قرار است در بایرن مونیخ پیراهن شماره21 را به تن کند، پیراهنی که پیش از این متعلق به فیلیپ لام، کاپیتان سابق قرمزپوشان مونیخ بود.

هرناندز افزود: «برای من ایفای نقش به‌عنوان نماینده باشگاه بایرن مونیخ و بازی برای این تیم در تمامی رقابت‌ها مایه افتخار است. اگر اینجا آمده‌ام برای این بوده که می‌خواهم پیشرفت و برای یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی کنم. امیدوارم فصل آینده برایم فصلی بزرگ باشد و کلی جام ببرم. این در فوتبال مهم‌ترین چیز است.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بایرن مونیخ لوکاس هرناندز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم بایرن مونیخ به آلفونسو دیویس؛ تا هفته آینده باید تصمیم بگیری

آلفونسو دیویس برای ماندن در بایرن مونیخ باید قید خواسته‌های مالی خود را بزند

 

طرفداری | آلفونسو دیویس از فصل آینده وارد آخرین سال قراردادش با بایرن مونیخ خواهد شد و به نظر نمی‌رسد دو طرف بتوانند بر سر مسائل مالی با یکدیگر به توافق برسند. از سوی دیگر رئال مادرید علاقه بسیار زیادی به این بازیکن دارد. موضوعی که باعث شده طی هفته‌های گمانه‌زنی‌هایی زیادی در این‌باره انجام شود.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ بایرن مونیخ می‌خواهد آلفونسو دیویس حدأکثر تا هفته آینده تصمیمش را بگیرد. باشگاه می‌خواهد هر چه زودتر بداند آیا این بازیکن کانادایی پیشنهاد آن‌ها تا سال 2029 و حقوق 14 میلیون یورویی (ناخالص) را می‌پذیرد یا خیر. با این حال دیویس و ایجنتش همچنان خواهان حقوقی در حدود 20 میلیون یورو (ناخالص) در سال هستند.

در هر صورت، بایرن نمی‌خواهد وقتش تلف شود و ترجیح می‌دهد بتوانند هر چه زودتر درباره آینده برنامه‌ریزی کنند. آن‌ها می‌خواهند لیستی از جایگزینان احتمالی دیویس در صورت جدایی او آماده کنند.

هفته گذشته یک جلسه با حضور مکس ابرل عضو هیئت مدیره و کریستوف فرویند مدیر ورزشی باشگاه با ایجنت دیویس برگزار شد اما دو طرف هنوز فاصله زیادی تا توافق با یکدیگر دارند. بایرن به هیچ عنوان حاضر نیست مبلغ درخواستی دیویس را بپردازد. البته مدیران بایرن تمایل دارند برای مدت طولانی دیویس را حفظ کنند اما از طرفی فکر می‌کنند خواسته‌های او مضحک هستند.

حال اگر دیویس و ایجنتش پیشنهاد آخر باواریایی‌ها را نپذیرند، او در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی آینده فروخته خواهد بود. البته رئال مادرید تمایلی به پرداخت مبلغی در حدود 50 میلیون یورو برای این بازیکن ندارد و مصمم است تا جای ممکن، هزینه این انتقال را کاهش دهد. در سوی دیگر، بایرن امیدوار است مبلغی در حدود 50 تا 60 میلیون یورو از فروش دیویس به دست بیاورد. لوس بلانکوس آماده ارائه پیشنهاد رسمی خود به بایرن در هفته‌های آینده است.

نقش داوید آلابا در متقاعد کردن آلفونسو دیویس برای پیوستن به رئال مادرید

داوید آلابا بازیکن سابق بایرن مونیخ در سال 2021 در انتقالی رایگان به رئال مادرید پیوست. او هنگام حضورش در بایرن رابطه خوبی با آلفونسو دیویس داشت و به او در آن زمان که تازه کار خودش در پست دفاع را شروع کرده بود، بسیار کمک کرد. در حال حاضر نیز او بسیار تلاش می‌کند تا دیویس را برای پیوستن به رئال، متقاعد کند.

گفتنی است قرارداد دیویس با بایرن مونیخ در سال 2025 به پایان می‌رسد. او در 31 بازی در تمامی رقابت‌ها در فصل جاری برای بایرن، موفق شده از خود آمار 1 گل و 3 پاس گل را ثبت کند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • حالا یا هرگز، بایرن به دیویس اولتیماتوم داد
  • اولتیماتوم جدی بایرن مونیخ به دیویس به خاطر رئال
  • اولتیماتوم بایرن مونیخ به آلفونسو دیویس؛ تا هفته آینده باید تصمیم بگیری