Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید محسن ابوترابی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص واردات محموله گوشت گرم گوسفندی از ابتدای سال جاری تا کنون که از طریق گمرک فرودگاه پیام انجام شده است، اظهار کرد: فرودین ماه امسال سه محموله گوشت گرم گوسفندی از طریق فرودگاه پیام وارد شده است که با ارز دولتی و ۹۴ تن بوده است.

کاهش واردات گوشت با ارز نیمایی

به گفته وی برداشته شدن ارز دولتی و ورود گوشت با ارز نیمایی باعث کاهش میزان واردات گوشت به کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان البرز به کاهش تقاضای خرید از سوی مردم که بر کم شدن میزان واردات گوشت گرم گوسفندی نیز تأثیرگذار بوده است، گفت: در این میان بازار داخلی بخشی مهمی از تقاضای مردم در این عرصه را تأمین می‌کند.

ابوترابی با تاکید بر اینکه در حال حاضر از کشورهایی مانند روسیه و از طریق حمل زمینی واردات گوشت گرم گوسفندی به کشور انجام می‌شود، گفت: بخشی از این محموله‌ها بعد از انتقال به تهران به استان‌های دیگر از جمله البرز ارسال می‌شود.

ورود ۱۲۸۷ تن گوشت از طریق فرودگاه پیام

وی با اشاره به اینکه محوله‌های هوایی گوشت گرم وارداتی از کشور استرالیا نیز از طریق فرودگاه بین المللی امام (ره) وارد کشور شده و ترخیص می‌شود، افزود: بخشی از این محموله‌ها نیز در سطح استان البرز توزیع می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر گوشت گرم وارداتی اختلاف قیمت آن‌چنانی با گوشت‌های داخلی ندارد، گفت: با توجه به این مهم و از طرفی کاهش تقاضای خرید مردم سطح فروش گوشت‌های وارداتی در بازار کم شده و مانند سابق نیست.

ابوترابی اضافه کرد: سال گذشته هزار و ۲۸۷ تن گوشت گرم گوسفندی از طریق گمرک فرودگاه پیام استان البرز به کشور وارد شده است.

کد خبر 4657652

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه پیام گوشت قرمز واردات گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  مدیر گزینش و استخدام غرب استان تهران و البرز در ارتش جمهوری اسلامی گفت: داشتن مدارک تحصیلی دیپلم، در تمامی رشته ها و داشتن سن ۱۷ تا ۲۳ سال از جمله شرایطی است که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رهنما افزود: کسانی دارای مدارک پیشرفته، زبان های خارجی، قهرمانان ورزشی، حافظان قرآن کریم و اعضای بسیج در اولویت قرار دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واردات گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران
  • واردات گوشت گرم از آفریقا
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • واردات گوشت از آفریقا به کشور
  • تجارت آزاد با پاکستان در انتظار پاسخ طرف پاکستانی/ واردات گوشت گرم از آفریقا
  • تجارت آزاد با اوراسیا در انتظار مصوبه مجلس/ واردات گوشت از آفریقا
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد
  • بازار گوشت قرمز در مسیر نجومی شدن / قیمت جدید مرغ اعلام شد
  • وضعیت قرمز بازار گوشت