Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@17:48:15 GMT

صدور اعتبارنامه برای140سمن جوانان

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۷۱۹۶

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان آخرین وضعیت صدور شناسه برای سازمان‌های مردم‌نهاد و طرح ارزیابی و رتبه بندی آنها را تشریح کرد. ناطقان: سجاد سالک با بیان اینکه در سال گذشته به صورت میانگین هرماه برای ۵۰ سمن اعتبارنامه صادر شده است، افزود: در سال ۹۷ در مجموع ۶۰۲ اعتبارنامه برای سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون هم ۱۴۰ اعتبارنامه صادر شده است، اظهار کرد: پیش بینی می‌کنیم امسال هم بیش از ۶۰۰ اعتبارنامه برای سمن‌های جوانان صادر کنیم.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: حدود ۶۰ درصد  سازمان‌های مردم‌ نهاد جوانان در عرصه اجتماعی فعالیت می‌کنند. همچنین‌۲۰ درصد آنها در عرصه فرهنگی و فرهنگی و مابقی در حوره علمی ـ پژوهشی، اعتقادی و مذهبی فعال هستند.

سالک در ادامه از برگزاری جام سمن‌ها در ارومیه در راستای نشاط‌آفرینی و برنامه‌های اوقات فراغت در دهه سوم تیرماه خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه امداد و نجات با همکاری سازمان جوانان هلال احمر در استان اصفهان در مرداد ماه امسال با هدف شبکه سازی و آموزش نیروهای داوطلب برای فعالیت در مواقع بحرانی برگزار می‌شود.


 به گفته وی طرح ملی ارزیابی و رتبه بندی سازمان‌های مردم نهاد در دو استان سمنان و قزوین با هدف کیفیت سنجی و شناسایی فعال‌ترین سمن‌های حوزه‌های مختلف نیز آغاز شده است.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش وجوانان تاکید کرد: در راستای حرکت به سمت دولت الکترونیک و کاهش مداخله سلیقه‌ای نیروی انسانی، از نیمه دوم امسال با راه اندازی سامانه توانمندسازی سازمان های مردم نهاد، همه فرآیندهای بررسی، ارزیابی و تایید و کارگاه ها و طرح ها به صورت اینترنتی و از طریق سامانه انجام خواهد شد. منبع: ایسنا برچسب ها: اعتبار نامه ، سمن ، جوانان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اعتبار نامه سمن جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس

به گزارش جام جم آنلاین، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل نسبت به احتمال حملات رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه هشدار داد.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل روز سه شنبه اعلام کرد: حملات اسرائیل به نوار غزه را محکوم می‌کنیم.

این نهاد سازمان ملل یادآور شد که حملات رژیم صهیونیستی باعث شد طی روزهای گذشته تعدادی از فلسطینی‌ها که بیشتر آنان زن و کودک هستند، جان خود را از دست بدهند.

در بیانیه کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل تاکید شده که این نهاد سازمان ملل بار دیگر درباره یورش گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه هشدار می‌دهد.

این نهاد وابسته به سازمان ملل نسبت به تخریب بیمارستان‌های ناصر و الشفاء در غزه و انتشار گزارش‌ها درباره وجود گورهای جمعی در این مناطق شدیداً ابراز نگرانی کرد.

دیگر خبرها

  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • فرهنگسازی در حوزه پسماند با کمک گروه‌های اجتماعی بانفوذ در کشور
  • پاک سازی سواحل کیش در روز جهانی زمین پاک
  • سپاه، پناه مردم و مستضعفان است
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد در شهرستان‌ها
  • رشد صدور آرای محکومین برای مجازات‌های جایگزین حبس در کرمان