Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام موسوی بر برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه تاکید کرد و گفت: باید چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه را هم با شکوه برگزار کنیم.

«حجت‌الاسلام سیدهادی موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: یکی از برکات و دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی، احیای نماز جمعه در سراسر میهن اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب با شدت بیشتری این مسیر را طی کنیم افزود: چله اول انقلاب را با همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی پشت سر گذاشتیم و وارد چله دوم انقلاب شدیم و به همان اندازه که همه ادارت و اشخاص حقیقی و حقوقی برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ورود کردند، باید چهلمین سالگرد برگزاری نماز جمعه را هم با شکوه برگزار کنند.

 

وی با بیان اینکه نماز جمعه در طول این چهل سال توانسته در راستای اهداف، آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و رهبری تاثیرگذار باشد گفت: امسال برپایی نماز جمعه چهلمین سال خود را سپری می‌کند از این رو برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ها ستادی تشکیل شده است که امیدواریم تمامی مسئولان زیر نظر این ستاد اقدامات لازم را انجام دهند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه برنامه‌های ستاد چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه در 2 بازه انجام می‌شود، تصریح کرد: با توجه به حجم و تراکم برنامه‌ها طبیعتا نمی‌توان همه را در بازه زمانی اول اجرایی کرد به همین علت بازه اول تا پنجم مرداد و بازه دوم تا دهه فجر برگزار می‌شود.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه برای اجرای سیسات‌های ابلاغیه از دفتر مقام معظم رهبری نیاز به تشکیل پنج کمیته است، خاطرنشان کرد: کمیته محتوایی، فرهنگی هنری، خبری و رسانه‌ای، هماهنگی نهادها و ارگان‌ها، پشتیبانی و تکریم جزء کمیته‌های پنج‌گانه است.

 

وی با بیان اینکه نماز جمعه نقش بسیار مهم و تأثیر گذار در ارتقاء بصیرت و مشارکت‌های فرهنگی مردم دارد، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که اکنون در دنیا حاکم شده حضور و شرکت در نماز جمعه با توجه به بیان مسائل سیاسی، عبادی و دینی دارای اهمیت مضاعف شده است.

 

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان حرم حضرت معصومه س ایلام اوقات فراغت اردبیل قوه قضائیه امام جمعه ماسال نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان پلدختر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محفل انس با قرآن با حضور قاری ممتاز بین المللی، قاسم رضیعی، امام جمعه شهرستان پلدختر و جمعی از مسئولان و عاشقان قرآن کریم در فضای مملو از معنویت، شور و شوق در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سراب حمام پلدختر برگزار شد.
امام جمعه پلدختر هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی دانست و گفت: برپایی محافل قرآنی در ناکامی دشمنان برای آسیب زدن به اعتقادات دینی مردم به ویژه جوانان بسیار اثر گذار است.
 حجت الاسلام موسوی در ادامه بر حضور پر شور جوانان برای انس بیشتر با قرآن و بهره گرفتن از فیوضات معنوی آن در زندگی تأکید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • تقدیر قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع)
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان پلدختر
  • آینده صدیقی به عنوان امام جمعه چیست؟
  • سه سناریو درباره آینده صدیقی به عنوان امام جمعه پایتخت / او از فهرست مهمانان نوروزی رئیسی هم حذف شد؟
  • شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» بر نقش مهم مردم تاکید دارد