Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:57:59 GMT

سوانح رانندگی در خمین یک کشته و ۸ مجروح برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۷۴۷۲

سوانح رانندگی در خمین یک کشته و ۸ مجروح برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صفدری اظهار داشت: حادثه اول ساعت پیش از ظهر چهارشنبه بر اثر برخورد پراید و موتورسیکلت در خمین رخ داد که یک‌مصدوم برجای گذاشت و مصدوم حادثه توسط عوامل‌اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی (ره) خمین منتقل شد.

وی افزود: حادثه دوم عصر روز گذشته در خمین بر اثر برخورد پراید و پژو رخ داد که یک‌مصدوم داشت و مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) خمین انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفدری بیان کرد: حادثه سوم عصر همین روز در ابتدای جاده الیگودرز بر اثر برخورد پژو آر-دی و موتورسیکلت رخ داد که دو مصدوم داشت و مجروحان توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی (ره) خمین منتقل شدند.

سرپرست مرکز اورژانس دانشکده علوم پزشکی خمین عنوان کرد: حادثه رانندگی چهارم شب گذشته در محور خمین-الیگودرز (گردنه قره کهریز) رخ داد که یک کشته برجای گذاشت و یک مصدوم که در محل حادثه درمان شد.

وی ادامه داد: حادثه پنجم بر اثر برخورد وانت و موتور سیکلت در سه راه طیب آباد به سمت جوادیه اتفاق افتاد که یک‌مصدوم داشت و مصدوم حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) خمین منتقل شد.

کد خبر 4657697

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: بر اثر برخورد دو خودروی پیکان در محور میانه خلخال، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو خودروی سواری پیکان در محور میانه خلخال با یکدیگر به‌طور شاخ به شاخ تصادف کردند و در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف دو خودروی پیکان ساعت ۱۴:۰۰ روز گذشته _دوشنبه سوم اردیبهشت_ که در محور میانه خلخال رخ داد، دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این حادثه پنج مصدوم داشت که توسط دو آمبولانس حاضر در محل پس از اقدامات اورژانسی کارشناسان اورژانس به بیمارستان برکت میانه منتقل شدند.

کد خبر 747126

دیگر خبرها

  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟