Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: مهدی چمران شامگاه چهارشنبه در همایش یاران انقلاب در مصلای جمعه نکا اظهار داشت: چهل سال آمریکا علیه ما تلاش کرد و به برکت وجود مقام معظم رهبری و خون شهدا ما پیشرفت کردیم و آن‌ها به عقب رفتند.

وی افزود: نیروی داعش که دست پروده آمریکا بوده از طریق تنظیمات فکری نیرو‌های رزمنده و سپاه قدس از بین رفت در غیر این صورت بیخ گوشمان داعش حکومت تشکیل می‌داد و جهانیان فهمیدند این جایگاه بین المللی ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمران بیان کرد: رزمندگان یمنی بدون کفش و پوتین شجاعانه با پولدارار‌ترین متمولترین کشور منطقه یعنی عربستان می‌جنگند و امروز فرودگاه عربستان زیرموشک یمن بوده که این نشان دهنده قدرت مقاومت اسلامی است و قطعا و یقینا جبهه مقاومت به پیروزی می‌رسند.

این فعال سیاسی افزود: ناهنجاری‌های اجتماعی را خوب می‌دانیم ارزش پول ملی به دلیل ندانم کاری‌ها پایین آمده و ۲۰ درصدبه تحریم ربط دارد، اما بیشتر آن به دلیل مدیریت نادرست است. کشور‌های همسایه که تحریم نیستیم به عنوان مثال میزان تجارت ما باعراق هفت برابر تجارت ایران با کل اروپا است. کشورما کشوری کشاورزی است که علاوه بر تامین نیاز کشور صادر نیز می‌کنیم.

وی گفت: آمریکا نخست وزیر ژاپن را واسطه‌گری کرده امابه جایی نرسید فرانسه کشوری بوده که خود نتوانست برای کشور خود کاری کند می‌خواهد واسطه کند، اما کوتاه بیاییم از حقوق مردم کوتاه نمی‌آییم هرکسی به اندازه یک سانتی متر به خاک ایران تجاوز کند به آنان رحم نخواهیم کرد.

چمران تصریح کرد: ۱۲ تیرماه سال ۶۷ یک ناو نظامی هواپیمای مسافربری ما را با موشک زه. ۲۹۰ نفر از هموطنان را به قعر دریا فرستاد و به فرمانده ناو جایزه دادند، اما پهپاد جاسوسی بدون سرنشین آنان را با یک حرکت ارزشمندتکنولوژی از بین بردیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اقتصاد بدون نفت تاکید دارند گفت: حتی اگر نفت نفروشیم باز هم می‌توانیم اقتصاد کشور را اداره کنیم مشکل اقتصادی وجود دارد و روی اقشار ضعیف جامعه مانند کشاورزان و کارگران فشارزیاد است، اما این مشکل قابل مدیریت است باید مسئولان با کار شبانه روزی مملکت را اداره کنند.

چمران افزود: دشمنان از طریق مختلف بوق‌های تبلیغاتی سردادند به دین، مکتب، اعتقادات، مذهب، خانواده، عفت وحجاب ما حمله کردند نباید مسئولان کارشکنی کنند.

امام جمعه شهرستان نکا نیز گفت: مردم نکا مردمی معتقد و مومن و پایبند به ارزش‌های دینی هستند که بیش از ۴۳۰ شهید در دفاع مقدس و شش شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرد.

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی افزود: برخی سخنران دارای کلام هستند و برخی از سخنرانان علاوه برکلام باید از نفس معنوی و روحیه معنوی آنان استفاده کنیم و این همایش فرصتی است تا از سخنان و روحیه جهادی چمران از خانواده نام آشنای شهید چمران بهره ببریم.

اخبار داغ فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم دانلود قسمت نهم 9 سریال هیولا مهران مدیری مهران مدیری در تدارک ساخت یک برنامه جدید در دبی؟ +عکس پروژه چادری‌هایِ سیگاری برای تخریب محجبه‌ها؟! +عکس برخورد تحقیر آمیز ترامپ با ولیعهد سعودی +فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: چمران ارزش پولی کشور آمریکا مذاکره با آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری پرسپولیس به بانک ها؛ پایان بی پولی یا دردسر جدید؟!

واگذاری باشگاه پرسپولیس زوایای زیادی دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش فارس، موضوع واگذاری باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها برای انتقال مالکیت، این روزها بیشتر از هر زمان دیگری برای این باشگاه دردسرساز شده چرا که اگر این واگذاری انجام نشود، باشگاه پرسپولیس مجوز حرفه‌ای نخواهد گرفت و از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهد شد.

 بحث واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس از مدت‌ها پیش مطرح شده و گویا با چراغ سبز دولت مقرر شده که باشگاه پرسپولیس به 4 بانک شهر، تجارت، صادرات و ملت واگذار گردد. از این 4 بانک برای شرکت در مناقصه خرید 85 درصد سهام باشگاه پرسپولیس ضمانت نامه دریافت شده است. قرار است سهم بانک شهر در این مناقصه 40 درصد باشد و 3 بانک دیگر 15 درصد سهم خواهند داشت.

این در حالی است که همان طور که پیش از این نوشتیم بنگاه‌داری بانک‌ها در تضاد با قوانین بانکی است که البته قرار بود بانک‌ها برای ورود به این عرصه از بانک مرکزی مجوز بگیرند.

بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در این باره گفته بود:« حضور بانک‌ها در این مناقصه، مغایر منویات مقام معظم رهبری و در تضاد با مواد ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر است. تاکید شده که وظیفه اصلی بانک تأمین مالی تولید در اقتصاد کشور است و درگیر شدن منابع آن در شرکت‌های غیرمرتبط با موضوع فعالیت بانکداری به ضرر این وظیفه و در نهایت اقتصاد کشور است.

این اقدام باعث خواهد شد که منابع در اختیار بانک برای اعطای تسهیلات به فعالیت‌های مولد کاهش یابد و لذا با شعار سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری نیز تناسبی ندارد. مبتنی بر همین منطق در مواد ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب سال ۱۳۹۴، بانک‌ها مکلف به واگذاری سهام خود در بنگاه‌هایی که فعالیت غیربانکی دارند، شده‌اند و در صورت استنکاف با جریمه‌های مالیاتی مواجه خواهند شد. بر این اساس به‌طریق اولی بانک‌های کشور نمی‌توانند اقدام به خرید بنگاه‌هایی که فعالیت غیر بانکی دارند، از جمله شرکت‌های فرهنگی یا ورزشی کنند که این موضوع در ماده ۲ دستورالعمل سرمایه‌گذاری در اوراق‌ بهادار مصوب شورای پول و اعتبار نیز تصریح شده ‌است.»

حالا در حالی قرار است تا سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری باشگاه پرسپولیس مشخص شود که زیان ده بودن برخی از باشگاه‌ها از حالا این نگرانی را برای هواداران این تیم به وجود آورده و آنها نگران این هستند تا در آینده این موضوع باعث بروز مشکلاتی برای پرسپولیس شود.

از طرف دیگر وزارت ورزش و جوانان برای جلوگیری از حذف پرسپولیس از آسیا و دریافت مجوز حرفه‌ای در تلاش است تا این اتفاق و واگذاری صورت بگیرد تا مشکلی در این راه به وجود نیاید؛ این موضوع اما مشخص نیست که با زیرسازی و برنامه‌ریزی در حال انجام است یا اقدامی است برای رفع تکلیف تا موقتا جلوی یک اتفاق ناگوار ورزشی گرفته شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ورود نهادهای نظارتی به قرارداد شگفت‌انگیز پرسپولیس؟/ آغاز بازداشت‌ها و احضارها برای مقابله با فساد هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند/حضور خلیلی بین معترضان

دیگر خبرها

  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش ایران و اسرائیل؛ این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش بین ایران و اسرائیل؛  این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • هشدار صندوق بین‌المللی پول در مورد شکنندگی مالی
  • کاهش هیجانات بازار ارز با توقف شوک‌های سیاسی
  • واگذاری پرسپولیس به بانک ها؛ پایان بی پولی یا دردسر جدید؟!
  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • بهادری جهرمی: مالیات بر ارزش افزوده به یک درصد کاهش یافت
  • مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت