Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی مزارع بخش آسمان آباد ماموران جهت بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تلاش نیرو‌های امدادی ماموران انتظامی و اهالی منطقه آتش سوزی بدون خسارت مالی و جانی خاموش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: با حضور ماموران پلیس مشخص شد ۱۱ هکتار از مزارع تحت کشت گندم کشاورزان به علت نامعلوم طعمه حریق شده است.

انتهای پیام/با

آتش سوزی مزارع کشاورزان در آسمان آباد شهرستان چرداول

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در اثر بارش برف، تندباد و سرمازدگی در فروردین امسال به چهار هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی و ۲ هزار و ۳۷۰ هکتار باغ در شهرستان‌های بویین میاندشت، فریدن، کاشان و آران و بیدگل خسارت وارد شده است.


منصور شیشه فروش افزود: این خسارت‌ها بیشتر بدنبال بارش‌های نیمه نخست فروردین بوده و فعالیت سامانه بارشی اخیر به جز آبگرفتگی در برخی مناطق جنوبی استان خسارت جدی نداشت.


او  با بیان اینکه بارش‌های همرفتی همراه با صاعقه و تگرگ در مناطق مختلف استان تا نیمه اردیبهشت ادامه خواهد داشت، افزود: کشاورزان و باغداران در زمان مقرر نسبت به بیمه اراضی کشاورزی و باغ‌های خود اقدام کنند.


شیشه فروش ادامه داد: صندوق بیمه کشور نیز لازم است به تناسب میزان خسارت‌های وارد شده به کشاورزان و باغداران غرامت پرداخت کند و نسبت به تعدیل تعرفه‌ها نیز اهتمام داشته باشد.


او گفت: برای جبران خسارت‌های وارد شده به بخش ساختمان در اثر بارندگی و زلزله نیز امکان بیمه منازل از طریق قبوض برق فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • مبارزه با آفت سن گندم در بیش از ۱۵ هزار هکتار از مزارع مهاباد
  • پیش بینی تولید بیش از ۹۳ هزار تن محصول گندم در شهرستان میاندوآب
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • آغازعملیات مبارزه با آفات و علفهای هرز در گندمزارهای مهاباد 
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران
  • ساختمان تاریخی بورس اوراق بهادار دانمارک طعمه حریق شد
  • توقیف پراید حامل محموله شیشه در بندرلنگه