Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد گفت: بر اساس قراردادی که شهرداری با پیمانکاران خود دارد شرکت‌ها موظف هستند حقوق پرسنل خود را حتی اگر تا دو ماه مطالباتشان از سوی شهرداری پرداخت نشود تأمین کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جمال‌الدین عزیزی در مصاحبه با یزدرسا، از پرداخت مطالبات کارگران خدمات شهری شهرداری یزد خبر داد و گفت: بر اساس آخرین اطلاعاتی که بنده دارم  در چند روز گذشته مطالبات شرکت‌های خدماتی پرداخت‌شده و آن‌ها نیز مستنداتی مبنی بر پرداخت حقوق کارگرانش به شهرداری ارائه داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداریزد افزود: اگر بازهم افرادی وجود دارند که هنوز حقوق دریافت نکردند می‌توانند به بنده اطلاع دهند و حتماً موضوع را پیگیری خواهم کرد.

سپنتا نیکنام نیز در این زمینه به خبرنگار ما گفت: بر اساس قراردادی که شهرداری با پیمانکاران خود دارد  شرکت‌ها موظف هستند حقوق پرسنل خود را حتی اگر تا دو ماه مطالباتشان  از سوی شهرداری پرداخت نشود تأمین کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد افزود: بنده قبل از اینکه ماجرای مطالبات کارگران خدمات شهری رسانه‌ای شود موضوع را پیگیری کردم و فردای روزی که در این زمینه صحبت کردم یک‌میلیون تومان به‌حساب آنان واریز شد.

انتهای پیام/ح

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: شهرداری‌های جنوب استان با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان وبه نقل از روابط عمومی استانداری، در پی اعلام وضعیت هشدار قرمز هواشناسی در خصوص بارش باران، علی شهسواری در سفر به جیرفت و شهرهای جنوبی استان که به منظور بررسی شرایط و آماده‌باش شهرداری‌ها صورت گرفت، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی مقابله با بحران سیلاب در شهرهای جنوبی در آماده‌باش هستند و چندین دستگاه کامیون و لودر نیز از شهرداری‌های شمال و غرب به شهرهای قلعه‌گنج، زهکلوت، منوجان و چاه اعزام شده‌اند.

وی در بازدید میدانی از وضعیت مسیل‌های شهر جیرفت با همراهی شهردار، در کنار تیم‌های عملیاتی حاضر شد و افزود: تجهیزات و امکانات لازم برای تیم‌های عملیاتی شهرداری‌ها به منظور جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری و منازل در اختیار آنان قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد بحران شهرداری‌ها، تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری اندیشیده شد و در حال حاضر شهرداری‌ها با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 745533

دیگر خبرها

  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان
  • تعیین کف و سقف مزد کارگران و حقوق کارمندان / چه کسانی بالاتر از سقف دریافت می‌کنند؟
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • ◄ صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمی‌دهد
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • معیارهای جدید محاسبه و پرداخت حقوق کارگران اعلام شد/ اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان