Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:36:20 GMT

نوری: پارس جم می‌تواند یقه هر تیمی را بگیرد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۹۱۳۳

نوری: پارس جم می‌تواند یقه هر تیمی را بگیرد

کاپیتان پارس جنوبی جم می گوید تیمش در لیگ نوزدهم می تواند یقه هر تیمی را بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری در حاشیه تمرینات پارس جنوبی در اردوی سرعین درباره شرایط تیمش بیان کرد: خداراشکر شرایط خوبی داریم و بازیکنان با انگیزه زیاد کار را جلو می برند. در اردوی سرعین کارهای بدنی می کنیم و این شرایط می تواند به روند آماده سازی تیم بسیار کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا این اردو در شرایط بدنی تیم تاثیرگذار است و می توانیم از نظر جسمانی در شرایط خوبی برای شروع لیگ قرار بگیریم.


وی درباره تغییرات انجام شده در ترکیب پارس جنوبی گفت: ما تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان را در اختیار داریم و قطعا تیم خوبی را روانه مسابقات می کنیم که می تواند یقه هر تیمی را بگیرد. بازیکنان باتجربه ای داریم که کیفیت بالایی دارند و جوان های خوبی نیز در تیم هستند. از این مهم تر کادرفنی شناخته شده ای نیز داریم و شرایط برای موفقیت کاملا مهیا است.

محمد نوری پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها محمد نوری پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم

به گزارش خبرگزاری مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم این دور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توجه به شرایطی که وجود داشت هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تأثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

کد خبر 6087793

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است