Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمودی شاه نشین پیش از ظهر پنج شنبه در جشن بزرگ «ریحانه» که به مناسبت روز دختر در سالن «خلیج فارس» شهر وحیدیه برگزار شد، طی سخنانی گفت: در ۲۷ ماه گذشته قریب به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در شهرستان های شهریار، قدس و ملارد از محل ارزش افزوده هزینه شده است.

نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه هایی که از محل ارزش افزوده اجرایی شده و یا در حال اجرا است، بیشتر در حوزه های آموزشی، بهداشتی، ورزشی و… بوده و تلاش کرده ایم که این خدمات به صورت عادلانه در سه شهرستان با اولویت مناطق کم برخوردار انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ۳ شهرستان ۳ پروژه بیمارستانی داریم که در ۲ سال گذشته پیشرفت از ۱۰ درصدی به بیش از ۸۰ درصد رسیده است و امیدواریم با راه اندازی این مراکز خدماتی درمانی بخش عمده ای از مشکلات مرتفع شود.

محمودی شاه نشین اضافه کرد: مطالعات طرح قطار شهری به اتمام رسیده و مسیرها و وظایف مشخص شده و در حال حاضر از فاز مطالعاتی در وضعیت اجرایی شدن فرار گرفته است.

وی گفت: به شهروندان شهر وحیدیه نیز خبر خوشی دازیم که بخش جوقین در آینده نزدیک راه اندازی می شود.

کد خبر 4657856

منبع: مهر

کلیدواژه: ساخت بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کیانوش نورمحمدی، فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: چند روز پیش وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی با سلاح کلت کمری در روستای زرین آباد به کلانتری ۱۴ اخترآباد شهرستان ملارد اطلاع داده شد که در پی آن مأموران در محل حاضر شده و در جریان تحقیقات خود متوجه شدند که در جریان این درگیری، گلوله شلیک شده به یکی از اهالی که در محل حضور داشته اصابت کرده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت، گفت: مأموران کلانتری ۱۴ اختر آباد با انجام اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی، هر چهار نفر آنها را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین یک قبضه کلت کمری را نیز از این افراد کشف و ضبط کردند.

نورمحمدی با اشاره به اینکه برای متهمان دستگیرشده پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این افراد به همراه پرونده متشکله و برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.

کد خبر 6084239

دیگر خبرها

  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • پیشرفت ۲۰ درصدی اجرای قانون حدنگار در اراضی کشاورزی استان
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • افزایش خارج مصوب نرخ کرایه تاکسی در شهرستانِ ملارد
  • پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان