Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@03:21:59 GMT

اصغر حاجیلو از استقلال رفت

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۸۰۱۱۴

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، روز گذشته (چهارشنبه) اصغر حاجیلو از سرپرستی تیم استقلال رسما استعفا داد. امیرحسین فتحی ضمن تقدیر از زحمات ایشان، با استعفای او موافقت کرد.

در همین راستا امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال طی نامه‌ای از زحمات اصغر حاجیلو تشکر و قدردانی کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

برادر عزیز جناب آقاى اصغر حاجیلو

با سلام و احترام

کاردانى،‌ تعهد، دلسوزى و تلاش ارجمند جناب‌عالى از آغاز باشگاه استقلال تاکنون بر هیچ منصفى پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همراهى و همکارى شما چه در عرصه دوران قهرمانى و مربیگرى و چه به عنوان همکارى عزیز و شایسته در دوره مدیریت و سرپرستى تیم برای اینجانب مغتنم و منشاء خیر و اثر فراوان بوده است. علاقه‌مند بودم کارى را که با هم آغاز کرده‌بودیم را با هم نیزبه پایان ببریم، ولى تقدیر حکم دیگرى داشت لذا علیرغم میل باطنى با استعفاى شما موافقت مى‌کنم مشروط بر اینکه دانش، تجربه، شایستگى و تدبیر شما به گونه‌ى مناسب و در جایگاه دیگرى مددکار استقلال بزرگ و هواداران دوست داشتنى آن باشد.

امیرحسین فتحى؛ مدیرعامل باشگاه استقلال

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باشگاه استقلال اصغر حاجیلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ قسمت اول از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «همیشه باهم» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه 29 فروردین ماه ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«همیشه باهم» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از دو خواهر دوقلو همسان ساکن داراب شیراز که در یک زمان باردار هستند.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت 18 و جمعه‌ها ساعت 9 از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از: تهیه کننده:مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح:امیرحسین اسیوند، صدابردار:محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: سمانه امینی، طراح پوستر: احمدرضا رضائی

دیگر خبرها

  • مربی گل‌گهر و رقم زدن یک لحظه عجیب دیگر!
  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • درباره انسان‌های بی‌مثال معاصر