Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@19:14:32 GMT

قابلیت جدید به استوری اینستاگرام افزوده شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۸۰۲۷۷

قابلیت جدید به استوری اینستاگرام افزوده شد

اینستاگرام که یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران جهان به شمار می‌رود، هر از گاهی سعی دارد با ارائه یک به‌روزرسانی جدید، نظر خیل عظیمی از علاقه‌مندان و کاربرانش را به سمت و سوی خود جلب کند.

تازه‌ترین اخبار و گزارش‌ها حاکیست که این بار این شبکه اجتماعی استیکر و قابلیت جدیدی را به پلتفرم استوری‌های خود افزوده است تا کاربران را به شرکت در یک چت و مکالمه گروهی دعوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





این استیکر جدید که Chat Sticker نام دارد، به کاربران امکان انتخاب شرکت‌کنندگان در این صفحه چت گروهی را به ارسال کننده آن می‌دهد؛ بنابراین از این پس کاربرانی که به پست کردن و ارسال استوری اقدام می‌کنند، قادر خواهند بود در قسمت سایر استیکر‌های کاربردی همچون قابلیت تگ (منشن) کردن، هشتگ، افزودن مکان جغرافیایی (لوکیشن) و همچنین شمارش معکوس، این چت استیکر را نیز مشاهده و در صورت تمایل و لزوم استفاده کنند.



بر اساس گزارش وب سایت theverge، در صورت قرار دادن این استیکر جدید بر روی استوری خود، مخاطبان شما قادر خواهند بود بر روی آن ضربه زده و درخواست ورود به چت گروهی را به شما بدهند و حالا شما می‌توانید با مشاهده و بررسی افرادی که درخواست چت گروهی از شما داشته‌اند، به آن‌ها مجوز ورود به چت گروهی را بدهید و در محیط دایرکت اینستاگرام با آن‌ها مکالمه داشته و در ارتباط باشید. کاربران همچنین هر زمان که بخواهند می‌توانند این چت را از صفحه دایرکت‌های خود حذف کنند.

به گفته کارشناسان، این قابلیت بیشتر برای کاربرانی که تعداد فالوور‌های آن‌ها واقعی و حقیقی است، کاربردی خواهد بود و آن دسته از افرادی که خیل عظیمی از فالوور‌های ناشناس را دارند، این قابلیت برایشان بی کاربرد و بی معنی خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم و فناوری اینستاگرام استوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری هادی چوپان برای توماج صالحی و درخواست از رهبری

آفتاب‌‌نیوز :

دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

دیگر خبرها

  • استوری هادی چوپان برای توماج صالحی و درخواست از رهبری
  • فیلم| سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید