Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ جشن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر برای دختران منطقه هرندی به همت حوزه مقاومت 304 حضرت سکینه(س) روز گذشته 12 تیر ماهدر ورزشگاه شهید رستمی برگزار شد.

در این مراسم که با همکاری جبهه مردمی هرندی، سازمان اوقاف و امور خیریه شهر تهران، سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه 12 و همچنین گروه جهادی بانوی آب برگزار شد، از جمعی از دختران نمونه حافظ قرآن، ورزشکار و‌ نخبه این منطقه تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنرانی سعید عزیزی، از کارشناسان در زمینه عرفان و ادیان، از جمله برنامه‌های این مراسم بود. صحبت در مورد مهارت‌های دخترانه، روابط بین دختر و پسر، آسیب‌ها و مشکلاتی که بعد از این روابط به وجود می‌آید، از جمله محورهای این سخنرانی بود.


وی همچنین در مورد تفاوت‌های هیجانی، احساسی، ذهنی و.... بین دختران و پسران و این که این ارتباطات و ضربه‌ها و شکست‌های ناشی از این روابط چگونه دختران را از زندگی عقب می‌اندازد صحبت کرد و در انتها توصیه‌ها و نکاتی را به دختران حاضر در برنامه متذکر شد.

در بخش دیگری از این مراسم و‌ پس از تجلیل از نخبگان قرآنی و‌ ورزشی، قرعه کشی سفر به مشهد مقدس در روز ولادت امام رضا(ع) برای حاضران در مراسم انجام شد.


اهدای جایزه به متولدین روز‌ در روز تولد حضرت معصومه(س) و‌ اهدای شاخه گل حین برنامه به دختران حاضر در سالن از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. همچنین در بخش دیگری از این برنامه گروه تواشیح قدر به اجرای قطعاتی در مقام دختر و‌ حضرت معصومه(س) پرداختند که مورد توجه حاضران در سالن قرار گرفت.

یادآور می‌شود، در این مراسم جمعی از مدیران بسیج و شهرداری منطقه ۱۲ حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی منطقه هرندی روز دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه در دیر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سخاوت اسدی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران در حسینیه ثارالله سپاه دیر، اظهار داشت: ما برای همیشه تاریخ مدیون امام هستیم؛ یکی از تصمیمات استراتژیک امام فرمان تأسیس سپاه پاسداران بود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، بزرگترین دستاورد انقلاب را استقرار نظام مقدس اسلامی دانست و افزود: امام برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن فرمان تأسیس تشکل‌های زیادی داد که تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گل سر سبد آنها بود.

اسدی گفت: آن چیزی که سپاه را خدمتگزارترین نهاد انقلاب اسلامی کرده است، اخلاص، ایمان، استقامت، از خودگذشتگی، جهادی، انقلابی و به تکلیف عمل کردن سپاه بودن است.

وی با بیان اینکه خمیر مایه اصلی در جنگ، ایمان به خداست، اضافه کرد: روحیه تلاش و خستگی ناپذیری که در کشور وجود دارد باعث شده که با وجود گرفتاری‌های سیاسی و اقتصادی که دشمن برای ما ایجاد کرده با سربلندی قله‌های موفقیت را طی کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به شکست قطعی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، خاطرنشان کرد: امروز به برکت مجاهدت‌های مردم غزه و جبهه مقاومت، رژیم کودک‌کش صهیونیستی در باریکه غزه که ارتش منسجمی هم ندارد گرفتار شده است.

وی، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را بزرگترین حماقت آنها دانست و ابراز کرد: نیروهای مسلح ایران و در رأس سپاه پاسداران پاسخ مناسبی به این تجاوز دادند و هیمنه رژیم اسرائیل این ببر کاغذی که در خاورمیانه درست کرده بودند، شکست.

اسدی بیان کرد: تفکر تسخیر نیل تا فرات در بین رژیم صهیونیستی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران آن قدر محدود شد که این رژیم برای حفظ محدوده اشغالی فعلی خود تلاش می‌کند اما امروز در حفظ و حراست از این سرزمین‌ها و مردم خود هم ناتوان است.

وی با بیان اینکه امروز مردم اروپا از صهیونیست‌ها متنفر هستند، گفت: امروز هیمنه دشمن شکسته است و معادلات منطقه به نفع جبهه انقلاب تغییر کرده و خواهد کرد.

اسدی عنوان کرد: اینکه کشورهای منطقه به جز اردن حریم هوایی و پایگاه‌های نظامی خود را در پاسخ اخیر سپاه به رژیم صهیونیستی در اختیار اسرائیل قرار ندادند، به برکت انقلاب و اقتدار و قدرت دفاعی کشور است.

وی با اشاره به تدابیر ارزشمند و بی‌نظیر مقام معظم رهبری، افزود: دوست و دشمن به استراتژیست بودن رهبر انقلاب اعتراف دارند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: دشمن در تمامی جبهه‌ها برای نابودی و ناکارآمدی نظام اسلامی تلاش کرده است، اما شکست خورده و امروز تمام تلاش خود را در جبهه فرهنگی و اقتصادی معطوف کرده است.

وی با بیان اینکه برای موفقیت در عرصه فرهنگی و اقتصادی به تفکر جهادی و انقلابی نیاز داریم، افزود: نیروی جهادی اهل حرف نیست بلکه مرد عمل است و شبانه‌روزی تلاش می‌کند.

اسدی خاطرنشان کرد: در جبهه اقتصادی باید خالصانه تلاش کنیم و تیر و ترکش بخوریم و دسیسه‌های دشمن را شناخته و مشکلات را بشناسیم و راه حل آنها را بدانیم.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی برکات ارزشمندی برای مردم ایجاد کرده اما خیلی جاها ماها نتوانسته‌ایم این اقدامات را بیان کنیم و این یک مشکل بزرگ است.

اسدی تاکید کرد: شأن مردم خیلی بیشتر از این است و تلاش‌ها و خدمت‌ها باید بیشتر شود تا مشکلات حل شود.

کد خبر 6084424

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان
  • مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه در دیر برگزار شد
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»