Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حسین غفران نیا با حضور در محور‌های پرتردد تبریز - آذرشهر، تبریز- میانه و تبریز- بستان‌آباد از عوامل گشت جاده‌ای، ستاد‌های فرماندهی و پاسگاه‌های پلیس راهور بازدید کرد. تاریخ انتشار: 15:58 - 13 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۰۵۴۳

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حسین غفران نیا با حضور در محور‌های پرتردد تبریز - آذرشهر، تبریز- میانه و تبریز- بستان‌آباد از عوامل گشت جاده‌ای، ستاد‌های فرماندهی و پاسگاه‌های پلیس راهور بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تشکر از زحمات تلاشگران پلیس‌راه به‌ویژه در ایام تعطیلات گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل پلیس راهور در کاهش آمار تصادفات و ایمنی جاده‌ها نقش بسزایی دارد.


غفران نیا تصریح کرد: مجموعه دستگاه قضایی قدردان زحمات خالصانه کارکنان زحمت‌کش ناجا به‌ویژه پلیس راهور است و سختی کار و مشکلات همکاران و خانواده‌های صبورشان را در روز‌هایی که همه خانواده‌ها مشغول استراحت و سفر هستند، درک می‌کند.


دادستان نظامی استان آذربایجان شرقی، حفظ نظم و رعایت دقیق مقررات و حقوق شهروندان را میثاق مشترک ناجا و مجموعه دستگاه قضایی دانست و گفت: هدف اصلی دستگاه قضایی حل‌وفصل اختلافات در مدار قانون در کنار حفظ نظم و اقتدار نیرو‌های مسلح است و در این راستا حفظ حقوق شهروندی و رعایت دقیق قانون و مقررات و صبر و حوصله در برخورد با تخلفات از جمله جرایم رانندگی ضروری است.


دادستان نظامی استان آذربایجان شرقی در این بازدید‌ها از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات پلیس‌راه استان قرار گرفت و نکاتی را متذکر شد.

بیشتر بخوانید

بازدید مسئولان قضایی آذربایجان شرقی از آزاد راه تبریز – ارومیه

تکلیف به اداره راه و شهرسازی در خصوص نظارت بر پروژه‌های جاده تبریز- اهر و آزادراه تبریز- زنجان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزاد راه تبریز ارومیه پلیس راه آذربایجان شرقی حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری در تبریز + فیلم

برف در هشتمین روز بهار، تبریز را سفیدپوش کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، بامداد امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ بارش برف موجب سفیدپوش شدن کلان‌شهر تبریز شد.

شهرستان مرند نیز با ثبت ۲۴ میلی‌متر آب حاصل از ذوب برف بیشترین بارش استان را به خود اختصاص داده است.

بنا به اعلام سازمان هواشناسی آذربایجان‌شرقی، از روز _پنجشنبه نهم فروردین_ تا _شنبه یازدهم فروردین_ جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در استان حاکم می‌شود ولی از اواخر روز شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد جو استان می‌شود.

کد خبر 739523

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۷ درصدی بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی + فیلم
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • کلیسای سنت استپانوس پربازدیدترین اثر آذربایجان شرقی
  • بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان
  • بارش برف بهاری در تبریز + فیلم
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی آذربایجان غربی در نوروز ۱۴۰۳
  • ثبت ۱۳میلیون تردد نوروزی خودرو در آذربایجان شرقی
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی نوروزی آذربایجان غربی