Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@11:43:12 GMT

افزایش نارضایتی مردم از طرح زوج و فرد جدید

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۸۲۰۵۰

افزایش نارضایتی مردم از طرح زوج و فرد جدید

غلامحسین آرام معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران درباره اجرای طرح زوج و فرد (محدوده کاهش آلودگی هوا) و افزایش نارضایتی‌های مردم از این طرح اظهار داشت: این طرح در شروع کار است و هنگامی که یک تغییری ایجاد می‌شود، یکسری تبعات ابتدایی دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: به هر حال این طرح باید دو ماه اجرایی شود و نقاط قوت و ضعف آن مشخص خواهد شد، اگر نقاط ضعف زیادی داشته باشد، قطعاً در اجرای آن تجدیدنظر می‌شود و اگر نقاط قوت آن بیشتر باشد، به همین روال ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرام ادامه داد: قطعا فرمانداری تهران نیز بررسی و نظارت خود را بر طرح جدید زوج و فرد خواهد داشت و تاکنون نیز در جلسات مختلف چند نقطه ضعف آن را تذکر داده‌ایم، ولی در کل این طرح به یک بازه زمانی دو ماهه نیاز دارد.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران تأکید کرد: اگر نقاط ضعف طرح جدید زوج و فرد مازاد نقاط قوت باشد، قطعا تجدیدنظر خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه عوارضی که سال گذشته از طرح زوج و فرد دریافت شد، کی تعیین تکلیف می‌شود، گفت: تاکنون جلسات مشترکی با پلیس، شهرداری تهران و فرمانداری برگزار شد و به توافقات و جمع‌بندی‌هایی رسیدیم که به زودی آن را اعلام خواهیم کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آلودگی هوا طرح ترافیک طرح زوج و فرد شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور افزود: آسمان استان قسمتی ابری در بعضی از ساعات بویژه بعدازظهر و شب در نقاط شمالی، مرکزی، غربی و شرقی استان رگبار موقتی باران و رعد وبرق گاهی با تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی افزود: وقوع ناپایداری‌های موقتی به صورت رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با افزایش لحظه‌ای سرعت باد در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان نیز پیش بینی می شود.

سی سی پور خاطرنشان کرد: امروز دریا تا ظهر با افزایش سرعت باد جنوب شرقی و از بعدازظهر با افزایش سرعت باد جنوب غربی متلاطم خواهد بود و شدت باد در شب در محدوده تنگه هرمز نیز قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود و گاهی به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می‌شود شناور‌های سبک احتیاط‌های لازم را در نظر داشته باشند و بعدازظهر و شب از تردد دریایی خودداری کنند.

سی سی پور گفت: سامانه همرفتی از امروز تا پنجشنبه در ساعاتی از روز و در پاره‌ای از نقاط استان تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود.

وی گفت: از لحاظ دمایی، فردا از شدت دمای هوا در طول روز در بیشتر مناطق کاسته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۴ اردیبهشت
  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور
  • بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • دمای هوای در جزایر هرمزگان افزایش می‌یابد
  • رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق کشور
  • پیشرفت و توسعه مناطق منفصل شهری در رباط کریم تداوم داشته باشد
  • اداراتِ دارای پروژه حفاری، نباید موجب نارضایتی مردم شوند