Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره گومز از هدف خود با اورتون در فصل پیش رو می گوید.

طرفداری- اورتون قرارداد آندره گومز را ماه گذشته نهایی کرد و هافبک پرتغالی اولین کنفرانس خود را روز پنجشنبه برگزار کرد.

به گزارش لیورپول اکو، ملی پوش پرتغالی در ازای 22 میلیون پوند از قهرمان اسپانیا، بارسلونا به این تیم پیوست که باعث خشنودی هوادارن نیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گومز به عنوان بازیکن قرضی در گودیسون پارک بسیار موثر واقع شده بود از این رو یکی از اهداف اصلی باشگاه، دائمی کردن قرار داد او در تابستان بود که مدیران باشگاه موفق به انجام این کار هم شدند. او می گوید:

ما اهداف و آرزوهای خود را داریم. ما گام به گام درحال کار روی آن ها هستیم. ما می خواهیم به لیگ اروپا برسیم. این هدف اصلی ما است. ما اروپا را می خواهیم. می خواهیم در رقابت های اروپایی شرکت کنیم.

هافبک سابق والنسیا به یکی از برنامه های مالکان باشگاه برای استادیوم جدید هم تبدیل شده است. او در این مورد می گوید:

مالکان باشگاه درحال فکرهای بزرگتری با استادیوم جدید هستند. آن ها می خواهند پیشرفت زیادی ایجاد کنند. مشخصا می خواهم در آنجا بازی کنم. ما با هم هستیم. ما یک خانواده هستیم و درست فکر می کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با درخشش مسی: اینترمیامی بالاخره برنده شد

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی صبح امروز به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی کانزاس سیتی به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد تا پس از شش بازی بالاخره طعم پیروزی را بچشد. 

ویدئو: 329941

شاگردان تاتا مارتینو در این دیدار هم گل اول را خیلی زود و در دقیقه ششم دریافت کردند اما لیونل مسی در دقیقه 18 پاس خوبی را برای دیه‌گو گومز ارسال کرد و او موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا نیمه اول با همین نتیجه مساوی برای دو تیم به پایان برساند.

ویدئو: 329940

در حالی که تنها شش دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود، دیوید رویز پاسی را ارسال کرد تا این بار مسی موفق شود دروازه حریف را باز کند و تیمش را پیش بیندازد، هرچند این برتری تنها شش دقیقه دوام داشت و کانزاس سیتی موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند.

ویدئو: 329938

در نهایت در دقیقه 71 این لوئیس سوارز بود که توانست ارزشش را در ترکیب اینترمیامی به نمایش بگذارد و پاس گومز را به گل تبدیل کرد تا این تیم پس از سپری کردن شش بازی بدون پیروزی بالاخره طلسم را بشکند و سه امتیاز را به دست آورد.

ویدئو: 329939

دیگر خبرها

  • ترزیچ: به دنبال قدردانی از وستفالن هستیم؛ مارکو رویس باید ثابت کند که اشتباه می‌کنم
  • ترزیچ به ستاره دورتموند: نشان بده که اشتباه می‌‎کنم!
  • آلونسو: این قهرمانی تاریخی است ولی بیشتر می‌خواهم
  • داور سرشناس برای بازی برگشت سیتی-رئال
  • اورساتو داور من‌سیتی - رئال شد؛ ماکلیه داور بایرن - آرسنال
  • بورل : پیام اروپا را به امیرعبداللهیان منتقل کردم؛ از ایران می‌خواهم که تنش تشدید نشود
  • کانزاس سیتی ۲-۳ اینتر میامی؛ بازگشت به صدر در شب درخشش مسی
  • با درخشش مسی: اینترمیامی بالاخره برنده شد
  • واکنش تند انسیه خزعلی به جنجال حضور دختران در استادیوم
  • زنان از حضور در ورزشگاه‌ها دوباره محروم می‌شوند؟