Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که مدت ها پیگیری می شد و نیاز اصلی برای خدمات رسانی حقوقی و قضایی به بسیجیان و خانواده های شهدا و ایثارگران بود ، با فرارسیدن دهه کرامت، نخستین دفتر حمایت حقوقی و قضایی بسیجیان و ایثارگران هندیجان با همکاری خوب و تاثیر گذار رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب هندیجان و پیگیرهای معاونت نیروی انسانی بسیج افتتاح شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: هدف از افتتاح دفتر حمایت حقوقی و قضایی بسیجیان و ایثارگران هندیجان در واقع حفظ انسجام بسیجیان و ایثارگران است که با ضرورت ارائه مشاوره حقوقی و کمک به کاهش جرائم با تمرکز به امر پیگیری به عنوان یکی از رویکردهای خدماتی، اجتماعی بسیج می باشد.

 

وی بابیان استفاده از کارشناس حقوقی بسیجیان گفت: با حمایت های خوب وبا ارزش دادگستری و سپاه ، از کارشناس حقوقی بسیجیان زیر نظر معاونت نیروی انسانی بسیج شهرستان استفاده می شود که با راه اندازی دفتر حمایت حقوقی و قضایی بسیجیان و ایثارگران کارهای خوبی در شهرستان هندیجان برای آگاهی بسیجیان باارائه مشاوره های حقوقی انجام خواهد گرفت .

سرهنگ دوم پاسدار بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : هر جا نظم و قانون رعایت و از قانون پیروی شود و مردم از حقوق اولیه خود آگاهی داشته باشند قطعا شاهد کاهش جرائم خواهیم بود و همه به حقوق شهروندی خود احترام می گذارند و همه ماها قدر دان تلاش و زحمات قوه قضائیه هستیم که برای دفاع از حقوق مردم با جدیت شبانه روز پای کار هستند.

وی بااشاره از راه اندازی دفتر حمایت حقوقی و قضایی بسیجیان و ایثارگران بیان کرد : راه اندازی دفتر یک گام خوب برای حمایت و مشاوره از حقوق بسیجیان و ایثارگران است که کمکی تاثیرگذار در جلوگیری از تخلفات و جرائم است و این روند خدمات با کمک دادگستری انجام و موفقیت آمیز خواهد بود و سپاه و بسیج در این راه با ارزش حمایت می کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان 

طبق اعلام آموزش و پرورش حقوق فروردین ۱۴۰۳ معلمان و فرهنگیان از عصر پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه شروع به واریز می‌شوند

معلمان می‌توانند با مراجعه به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان fish.medu.ir فیش حقوقی خود را ببینند.

 

tags # معلم سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • زمان واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان 
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری