Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:33:01 GMT

نوجوان 12 ساله در استخر آب کشاورزی در بروجرد غرق شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۸۳۱۵۴

نوجوان 12 ساله در استخر آب کشاورزی در بروجرد غرق شد

نادر موسیوند عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اطلاع مبنی بر غرق شدن پسر بچه ۱۲ ساله در استخر آب کشاورزی بخش چالان چولان دورود، اکیپی از غواصان آتش نشانی بروجرد به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با تلاش غواصان آتش نشانی، جسد پسر بچه از اب بیرون کشیده شد.

موسیوند اظهار داشت: استخرهای آب کشاورزی به طول ۴۰ متر و عمق ۹ متر توسط کشاورزان احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستای کارخانه سفید کن بخش چالانچولان از توابع شهرستان دورود است.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ واحد راکد پرورش ماهی در همدان وارد چرخه تولید شد

احمد بختیاری با اشاره به آغاز اجرای طرح جهادی تلفیق آبزی‌پروری با فعالیت‌های کشاورزی در استان همدان و ضرورت تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: دستورالعمل این طرح به دستور مقام عالی وزارت توسط سازمان شیلات ایران با مشارکت شیلات استان‌ها تهیه و به تایید وزیر رسیده است.

او با اشاره به اینکه طرح جهادی با اهدافی همچون استفاده بهینه و دو منظوره و افزایش بهره‌وری آب اجرا می‌شود گفت: همچنین افزایش تولید گوشت ماهی به عنوان غذای سلامت، ایجاد و تثبیت اشتغال در مناطق روستایی، افزایش محصولات زراعی و درآمد روستائیان، جلوگیری از مهاجرت و افزایش سرانه مصرف آبزیان شمار دیگری از اهداف است.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه این طرح نقش موثری در امنیت غذایی جامعه خواهد داشت گفت: در کشور ۵۰۰ هزار چاه کشاورزی و ۶۵ هزار استخر ذخیره آب ساخته شده وجود دارد که تاکنون ۱۱ هزار و ۸۰۰ استخر ماهی دار شده و با اجرای این طرح ۱۵ هزار استخر دیگر ماهی دار خواهد شد.

بختیاری گفت: در استان همدان نیز طبق آخرین آمار‌ها حدود ۱۵ هزار چاه، چشمه قنات و رودخانه وجود دارد همچنین طبق برآورد‌ها حداقل ۲ هزار استخر ذخیره آب کشاورزی خاکی، بتونی و ژئوممبران موجود است که با اندک تغییراتی قابلیت استفاده در پرورش انواع ماهیان سردآبی و گرم آبی را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • غرق شدن پسر هفت ساله در روستای ازمیغان طبس
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی در همدان وارد چرخه تولید شد
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان