Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، مهدی رازجویان در گفتگوی خبری با اشاره به اینکه ابنیه های فنی پروژه زباله سوز نوشهر احداث و حدود 5 درصد از ساخت ابنیه های فنی باقی مانده است که متولی آن شهرداری می باشد اظهار داشت:تجهیزات و امکانات مورد نیاز در محل این  پروژه آماده نصب می باشد .

وی افزود: بیش از 60 نفر در کارگاه فنی این پروژه بصورت روزانه فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اعلام اینکه اتمام این پروژه نیاز به 28 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: امیدواریم با تزریق اعتبارات مالی این پروژه مهم به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد: شهرداری نوشهر حدود 30 میلیارد تومان به شرکت تی تی اس پیمانکار این پروژه بدهی دارد که در صورت برآورده شدن این تعهدات می توان گفت تا پایان آبان این پروژه آماده بهره برداری میشود.

رازجویان با بیان اینکه پیگیری های مجدانه استاندار تخصیص اخذ عوارض ناشی از مواد آلاینده تولیدی و شیمیایی توسط وزیر محترم صمت و هیئت دولت تصویب گردید یادآور شد : مقرر شد مبلغ هزار میلیارد تومان بابت پسماند و زباله در کشور با محوریت سه استان شمالی هزینه گردد که امید می رود با تامین هزینه های عوارض فرآیند زباله های شمال کشور و مازندران  را به سرانجام برسانیم.    

وی با اعلام اینکه نیروگاه زباله سوز نوشهر از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است، ادامه داد: برآنیم طی روزهای آتی با برگزاری جلسات مهمی در استان پیرامون پروژه های زباله سوز این مهم را در استان به سرانجام برسانیم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زباله شهرداری معاون هیئت دولت ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند

ایرنا، خبرگزاری دولت نوشت: در آستانه سفر رییس جمهور به سریلانکا سطح شهر به عکس‌هایی از آیت الله رییسی مزین شده که یکی از جالب‌ترین تصاویری که به چشم می‌خورد این است که سریلانکایی‌ها به رییس جمهور ایران لقب شیر خاورمیانه داده و از وی برای ساخت و افتتاح پروژه نیروگاه برق تشکر کرده‌اند.

پروژه چندمنظوره اومااویا شامل سد و نیروگاه برق آبی در سریلانکا، با سرمایه گذاری نیم میلیارد دلاری دولت این کشور و توسط ۴۰۰ مهندس ایرانی ساخته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • پروژه‌های خُرد محلات کمتر برخوردار را در اولویت قرار دهیم