Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ محمد بیرانوندی عصرروز پنجشنبه در شست با هیئت های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد حوزه جوانان لرستان که با حضور وزیر ورزش وجوانان برگزار شده بود ،اظهار کرد: اگرچه حوزه ورزش وجوانان مشترک هستند اما  سهمی که برای جوانان تعریف کرده اند باید کمال وتمام دیده شود .

او  با اشاره نقش ورزش در تقویت سرمایه های اجتماعی ،افزود:  با توجه به انقلاب صنعتی چهارم ونقش تکنولوژی در زندگی امروز ورزش در جبران آسیب های اجتماعی   تاثیر مهمی دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوندی با بیان اینکه  سرانه ورزشی استان 58 سانتیمتر است  ،تصریح کرد:سهم ورزش لرستان باید دیده شود لذا توقع داریم در بحث سرانه ورزشی به توسعه ورزش استان  عنایت ویژه شود .

نمیانده مردم خرم آباد و چگنی همچنین با اشاره به  وضعیت تیم فوتبال خیبر خرم آباد  خواستار  تقویت مالی و حمایت از این تیم در بحث اسپانسرینگ شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی انقلاب سرمایه مجلس شورای اسلامی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل دفتر توسعه ورزش وزارت ورزش و جوانان کشور در کارگاه آموزشی حقوق ورزشی و باشگاه داری نوین به میزبانی استان گفت: در محدوده هر باشگاه ورزشی مسولیت مستقیم برعهده موسس باشگاه است و موسسین باشگاه باید از قوانین مرتبط با باشگاه‌ها مطلع باشند تا با چالش مواجه نشوند.
سیروس احمدی افزود: سامانه صدور مجوز‌ها تغییراتی داشته است تا مراحل صدور و تمدید باشگاه‌ها تسهیل شود.
وی با اشاره به اهمیت استفاده از تجهیزات ورزشی استاندارد در باشگاه‌های ورزشی گفت: باشگاه‌های ورزشی ملزم به استفاده از تجهیزات ورزشی استاندارد و سالم هستند تا برای ورزشکاران آسیبی ایجاد نشود.

دیگر خبرها

  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • مناسبات با چین از اهمیت بالایی برخوردار است
  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • اهمیت نقش حمایتی مسئولان در جذب و ماندگاری سرمایه‌گذاران در همدان
  • ورزشکاران رشته گلف موفق عمل می‌کنند/ لزوم ترغیب دانش‌آموزان به سمت ورزش گلف
  • تقویت زیرساخت‌های انرژی شهرک‌های صنعتی در دستور کار