Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان بارگاه منور ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) به رسم ادب در منزل خانواده شهیدان صفر کمالی و علی داوودی از شهدای دوران دفاع مقدس در شهر خضری حضور یافتند و از آن‌ها دلجویی کردند. ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، کاروان بارگاه منور ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) با حضور در منازل شهدا مورد استقبال بسیار گرم این خانواده‌ها قرار گرفتند و مادر شهید صفر کمالی و مادر شهید علی داوودی نیز به بیان خاطراتی در مورد چگونگی شهادت و مبارزه آن‌ها پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدام رضوی در دیدار با خانواده شهدا با مدیحه‌سرایی محفل را مزین به نام ائمه معصوم(ع) کردند و سپس نیز هدایای متبرک حرم مطهر رضوی به خانواده‌های شهدا اهدا شد.

اهواز| خدام رضوی طلائیه‌داران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) هستندتشریح برنامه‌های کاروان زیر سایه‌ خورشید؛ خدام رضوی فردا وارد اصفهان می‌شوندفرزندان بی‌سرپرست خضری میزبان خدام رضوی شدند

 مُبلغ اعزامی کاروان خدام رضوی نیز در این محافل نورانی در مورد شفاعت شهید در قیامت و کرامات شهدا در دنیا به ایراد سخنرانی پرداخت و افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست.

حجت الاسلام  محسن شراهی بیان کرد: شهدا در هنگام شهادت با چشم ملائکه و حتی امامان را که به استقبالش می‌آیند می‌توانند ببینند و سخن بگویند.

انتهای پیام/ح

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان

  روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان،  مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان، مدیرکل، معاونین وکارکنان ثبت احوال استان به همراه فرماندار و معاون استاندار با حضور در گلزارشهدای شهرستان زاهدان و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا خصوصا شهدای عرصه هویت ملی استان ادای احترام کردند و با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجديد ميثاق نمودند.

 رحمتی مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از مقام شهیدان به ویژه شهدای دفاع از مرزهای هویتی و تابعیتی عنوان کرد و درادامه افزود: از وظایف اصلی اداره ثبت و احوال، حفظ وحراست از اسناد هویتی است که تا پای جان از آن دفاع می کنیم و اجازه نمی دهیم بیگانگان به هویت و تابعیت ایرانی دست پیدا کنند.

 میرحسینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و انتقال آن به نسل های آینده گفت: تجلیل از شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها و هم چنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است.

 شهید ارجمندی ۱۸ بهمن ماه سال ۸۳ به ضرب گلوله اشرار مسلح هنگام خروج از محل کار مجروح شد و در یکم اردیبهشت سال ۸۴ به شهادت رسید.

 شهید محمدرضا صیادی ۴ اردیبهشت سال ۹۳ توسط اشرار مسلح در شهرستان سرباز و درمحل کارش به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است