Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید شیخ‌زاده، دوبلور و مدیردوبلاژ در گفت‌وگویی درباره دوبله سریال‌های کره‌ای در تلویزیون اظهار کرد: «سریال‌های کره‌ای در تلویزیون طرفدار دارد و تا زمانی که مردم دوست داشته باشند وارد می‌شوند. این واقعیتی است که سریال‌های کره‌ای واقعا مخاطب دارند. شاید سلیقه من نباشد اما مسلماً مردم دوست دارند. بیننده سریال‌های کره‌ای حتی از کارهای با کیفیت و درجه یک دنیا بیشتر می‌تواند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او ادامه داد: «تلویزیون چندی پیش سریال «خانه پوشالی» که سریال بسیار درجه یک و عالی بود را پخش کرد؛ سریالی که در تمام دنیا پرطرفدار بود، ولی اصلاً مورد استقبال مخاطبان ما قرار نگرفت. معتقدم باید کمی سطح سلیقه مردم را تغییر دهیم.»

این دوبلور وضعیت این روزهای دوبله را نسبتاً خوب توصیف کرد و در عین حال گفت: «باز هم جا دارد تلویزیون بیش از این در بخش خارجی سرمایه‌گذاری کند و بتواند سریال‌های بیشتری بگیرد. اصولاً در خرید کار سینمایی مشکلی نیست، اما در انتخاب سریال، تلویزیون باید وسواس بیشتری به خرج بدهد؛ چرا که آن چیزی که باب طبع مخاطب ایرانی باشد یک مقدار مسئله است.»

شیخ‌زاده که در دوبله سری فیلم‌های «مرد عنکبوتی» و انیمیشن «شکرستان» همکاری داشته است، در ادامه این گفت‌وگو از دوبله انیمیشن‌های جدید و همچنین اتمام دوبله سریال پلیسی جنایی «بخش تحقیقات» که محصول کشور فرانسه است، خبر داد.

۵۷۲۴۳

کد خبر 1276601

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دو تیم فولاد خوزستان و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران در اهواز برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری شاگردان محرم نویدکیا در مس به پایان رسید.    دو تیم نمایشی پایاپای را به اجرا گذاشتند و عملکردی برابر داشتند، اما با این حال اشتباهات فردی باعث شد تیم مس رفسنجان در نیمه دوم با تک گل سعید واسعی بتواند به میزبان خود غلبه کند.    مس رفسنجان با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و در رده دهم جدول ایستاد و فولاد خوزستان هم با ۲۱ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت.    ورزشگاه: شهدای فولاد اهواز   تیم داوری: امیر ایار/ کمک‌ها: علی اکبر نوری و اسماعیل احمدی؛ داور چهارم: یعقوب آشوری   ترکیب فولاد خوزستان: شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی (۷۳-احسان پهلوان)، محمدرضا غبیشاوی (۵۹-لوسیانو پریرا)، محمد علی‌نژاد، محمد عسکری (۸۰-لوکاس کاندیدو)، ابراهیم حصار (۸۰- ساسان انصاری) سرمربی: عبدالله ویسی   ترکیب مس رفسنجان:  حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۶۸-محمدرضا مهدی زاده)، سعید واسعی (۸۱-محمد اکبری)، محمد مهدی محبی (۹۰+۴ محمدحسین کریم زاده) و سجاد شهباززاده (۸۱-حسین مهربان) سرمربی: محرم نویدکیا   شرح گل:   گل مس رفسنجان (سعید واسعی دقیقه ۵۶):توپ ارسال شده توسط باقری از پشت محوطه جریمه با دخالت شهباززاده به محبی رسید و واسعی در لحظه از راه رسید تا گل اول بازی را به ثمر برساند. ­

دیگر خبرها

  • ضربه بزرگی که به استقلال وارد شد!
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان
  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • سه امتیاز برای حفظ تار و پود نساجی/ تراکتور بازهم شکست خورد
  • نگاهی به کارنامه هنری بهمن هاشمی، صداپیشه و گوینده
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • تلویزیون دستمزد نجومی می‌دهد؟
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد