Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده مجلس: نیروی انتظامی باید با نصب دوربین‌هایی در شهر‌ها، اخلالگران نظم و امنیت را بازداشت و مجازات کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، علی مطهری درباره انتشار برخی کلیپ‌ها با محتوای ترویج ناهنجاری در حوزه عفاف و حجاب و قانون شکنی در کشور گفت: البته ممکن است ده تا یازده مورد از این ناهنجاری‌ها در کشور به طور محدود وجود داشته باشد، اما همین مقدار هم مناسب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم تهران در مجلس این موارد معدود از بی توجهی به ارزش‌های دینی و اخلاقی را ناچیز و غیرقابل اعتنا دانست و افزود: در مجموع، مردم حجاب اسلامی را رعایت می‌کنند و اکثر قریب به اتفاق خانم‌ها آن را قبول دارند؛ فقط تعداد بسیار اندکی هستند که ممکن است رعایت نکنند، اما پر سر و صدا هستند.
مطهری، وزارت کشور را در برخورد با هنجارشکنان مکلف دانست و تاکید کرد: این وزارتخانه باید با هر گونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت کشور برخورد قاطع کند و به وسیله دوربین‌هایی که وجود دارد افرادی را که با خانم‌های محجبه رفتار ناشایست داشتند، شناسایی و مجازات کند.
وی گفت: البته وظیفه اصلی با مردم است که در مواجهه با چنین پدیده‌ای باید وارد عرصه شوند و با متخلفان برخورد کنند که همین طور هم می‌شود.
نماینده مردم تهران در مجلس که در این باره با خبرگزاری فارس گفتگو کرده است، تاکید کرد: این گونه نیست که مردم بی تفاوت باشند آنان قطعاً عکس‌العمل نشان خواهند داد، زیرا هیچ فردی راضی به چنین رفتار‌هایی نیست حتی افرادی که ممکن است در رعایت حجاب سهل نگار باشند با این حرکات موافق نیستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شناسایی مجازات اخلالگران امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه دستگاه‌ها برای کاهش وقوع جرایم همکاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری دوشنبه شب در نشست با فرمانده و معاون نیروی انتظامی استان بوشهر با تبریک رتبه برتر نیروی انتظامی استان بوشهر در سطح ملی در بخش‌های مختلف اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش مهم و اثرگذاری در حوزه امنیت و آرامش مردم دارد و مورد احترام همگان قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر هندسه حکمرانی و جامعه بدون برقراری امنیت را عقب‌مانده دانست و گفت: اگر امنیت در جامعه پایدار نباشد پیشرفت و توسعه جامعه امکان‌پذیر نیست که در این عرصه نقش نیروی انتظامی حائز اهمیت است.

امام جمعه بوشهر ایران اسلامی را از امن‌ترین کشورها دانست و با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر گفت: خدمات کارکنان نیروی انتظامی استان بوشهر قابل ستایش و تقدیر است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر حمایت از نیروی انتظامی را حمایت از امنیت دانست و بیان کرد: نیروی انتظامی در ابعاد صف، ستاد و تجهیزات باید همواره تقویت شود.

وی با تأکید بر توجه به استفاده از فناوری‌های نوین و تجهیزات پیشرفت در عرصه‌های امنیتی اضافه کرد: باید سیستم پایش الکترونیک به شکل جامع ایجاد و تمام نقاط جغرافیایی استان به این سیستم مجهز شود.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر طراحی سیستم پایش الکترونیک، ادامه داد: باید تمام نهادهای مرتبط از منظر کشف و نظارت به سیستم پایش الکترونیک مجهز شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر استفاده و بهره جستن از هوش مصنوعی در عرصه شناسایی و کشف را یک ضرورت دانست و گفت: از فناوری نوین در اجرا مأموریت‌های نیروی انتظامی استفاده شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر پیشگیری از جرایم در جامعه را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند در این عرصه موفق باشد اضافه کرد: باید همه دستگاه‌های ذیربط در عرصه پیشگیری از تخلف و جرایم تلاش کنند.

آیت الله صفایی بوشهری با تأکید بر تأسیس بسیج نیروی انتظامی برای اجرای مأموریت‌های این نیرو تصریح کرد: تقویت همیار پلیس در استان بوشهر یک ضرورت است.

کد خبر 6062455

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد با برهم زنندگان نظم، مأمور به محبت و رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • اظهارات مهم آیت الله مکارم شیرازی درباره حجاب و پرهیز از خشونت
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان، مأمور به محبت و رحمت است
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • همه دستگاه‌ها برای کاهش وقوع جرایم همکاری کنند