Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@10:44:28 GMT

فوتبال مذهبی

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۸۶۲۴۴

فوتبال مذهبی

به گزارش خبرگزاری مهر، کانال تلگرامی «لبنان ایران» متعلق به کامل‎ترین پایگاه مستقل اطلاع رسانی پیرامون مسائل لبنان، در تازه‌ترین مطلب خود تصویر جالبی از بازی فوتبال دستی دو روحانی سنی و شیعه لبنانی را منتشر کرد. این تصویر به تازگی در شبکه‌های اجتماعی لبنان مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

در این تصویر شیخ محمد زعبی، امام و خطیب مسجد خلفای راشدین طرابلس لبنان که از پژوهشگران و خطبای برجسته در مبارزه با جریان‌های تکفیری است، با شیخ محمد محسن، از روحانیون شیعه لبنان، در حال بازی فوتبال دستی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحث وحدت میان شیعه و سنی همیشه دغدغه برجسته‌ترین مصلحان جهان اسلام در عصر جدید بوده است. ارتباط خوب و دوستانه میان علمای این دو مذهب، تلاش دشمنان اسلام و تروریست‌های تکفیری در اختلاف و تفرقه میان مسلمین را بی اثر می‌کند.

کد خبر 4657989 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: وحدت شیعه و سنی لبنان شیعه شیعه و سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۰ میلیون بازدید از اماکن مذهبی، طبیعی و گردشگری فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ثابت اقلیدی بعد از ظهر شنبه اعلام کرد: از تاریخ ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ جمع کل آمار اسکان مسافران نوروزی در واحدهای اقامت‌های رسمی و غیررسمی و اضطراری استان فارس به ۴ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۶۷۹ نفر شب رسیده است.

دبیر ستاد خدمات سفر استان فارس گفت: طبق آمارهای ارائه‌شده در مدت یک ماه اخیر یک میلیون و ۶۹ هزار و۴۶۸ نفر شب در مراکز اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه‌های سنتی، بوم‌گردی، خانه مسافرها، زائرسراها، اردوگاه‌ها، پارک‌های ملی، طبیعت‌گردی و مجتمع‌های بین‌راهی و غیره اسکان یافتند.

وی همچنین گفت: آمار اسکان مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های غیررسمی و اضطراری شامل مهمان سراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و مدارس، سالن‌های ورزشی، حسینیه‌ها و مساجد و… به ۳ میلیون و ۵۴۶ هزار و ۲۱۱ نفر شب رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس در رابطه با بازدیدهای نظارتی از تأسیسات و مؤسسات گردشگری و تمامی مراکز خدمات‌رسانی ایام نوروز در استان فارس گفت: در این ایام دو هزار و ۵۰۰ مورد بازدید از کل تأسیسات گردشگری استان انجام شد که در این بازدیدهای نظارتی ۳۸۴ تذکر، ۵۵ اخطار و ۱۵۰ تشویق و ۲۸ مورد هم به تعزیرات حکومتی معرفی شد و همچنین ۳۴۲ مورد تعطیلی واحدهای غیرمجاز اقامتی و پذیرایی با همکاری اداره کل نظارت بر اماکن نیروی انتظامی فارس ثبت شد.

ثابت اقلیدی در ادامه سخنانش به آمار بازدیدکنندگان از جاذبه‌های مذهبی تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان اشاره کرد و گفت: طبق آمارهای ارائه‌شده بیش از ۴ میلیون و۸۰۰ هزار نفر بازدید از اماکن مذهبی و بقاع متبرکه، ۱۳ میلیون و ۶۱۷ هزار و ۵۷۸ نفر بازدید از سایت‌های تفریحی طبیعی و تاریخی و یک میلیون و ۷۳۸ هزار و ۴۰۳ نفر بازدید از اماکن تاریخی و موزه‌های تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ثبت‌شده است که جمع کل این بازدیدها ۲۰ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۹۸۱ نفر بازدیدکننده می‌رسد.

ثابت اقلیدی گفت: در این مدت مجموعه فرهنگی - تاریخی حافظ با ۵۱۹ هزار و ۸۱ نفر بازدیدکننده در صدر آمار بازدیدها قرار دارد و پس از آن مجموعه جهانی تخت جمشید با ۴۰۱ هزار و ۵۱ نفر و مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی هم با ۲۹۱ هزار و ۵۲۷ نفر بازدید قرار دارند.

وی افزود: با توجه به آمارهای ارائه شده بازدید مسافران نوروزی در مدت مذکور از اماکن تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با ۹ درصد افزایش همراه بوده است.

کد خبر 6076924

دیگر خبرها

  • فیلم حضور کودک ۲ ساله یخ زده در بیمارستان | امیرمحمد چطور در میان حیوانان وحشی زنده ماند
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • اعلام حمایت هیئات مذهبی مازندران از حمله موشکی سپاه
  • حرفهای خواندنی محمد ربیعی از روز عجیب یادگار
  • چای‌خانه‌های حضرتی در برنامه‌های مذهبی شهر راه‌اندازی شود
  • ادامه ریاست الماسخاله در هیات فوتبال گیلان
  • ثبت بیش از ۲۰ میلیون بازدید از اماکن مذهبی، طبیعی و گردشگری فارس