Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@01:07:06 GMT

تلاش همه ما باید خدمتگزاری به مردم باشد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۸۶۳۲۷

تلاش همه ما باید خدمتگزاری به مردم باشد

یزدان پناه ضمن تاکید بر تکریم بیماران و ارباب رجوع در همه مراکز توسط پزشکان و کارکنان این مراکز، تاکید کرد: تلاش همه ما باید خدمت گذاری به مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» امروز به همراه معاون بهداشتی دانشگاه از مرکز جامع سلامت مادوان به صورت سرزده بازدید و از نزدیک مشکلات و مسائل این مرکز را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تکریم بیماران و ارباب رجوع در همه مراکز از جمله مرکز جامع سلامت مادوان باید به جد مورد توجه پزشکان و کارکنان این مرکز باشد، تاکید کرد: تلاش همه ما باید خدمت گذاری به مردم باشد.

 

وی عدالت در دسترسی خدمات بهداشتی و درمانی را جزو اولویت‌ ها دانست و ااظهار داشت: امیدوارم مشکلات مراکز بهداشتی و درمانی مستقر در مناطق کمتر برخوردار استان احصاء و برای تامین آن‌ها، اولویت بندی لازم انجام شود.

 

یزدان پناه خاطرنشان کرد: بدون شک به دلیل پراکندگی جغرافیایی و سخت گذر بودن برخی مناطق، دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی با مشکلاتی روبه‌ رو بوده که البته با اجرای طرح تحول سلامت، بخشی از این مشکلات برطرف شد و امیدوارم روند خدمات رسانی به این مناطق در دور جدید مدیریت دانشگاه وضعیت بهتری داشته باشد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حادثه ۱۲ تیر اوقات فراغت سیدعباس صالحی مدیریت بحران حرم حضرت معصومه س بیماران تکریم علوم پزشکی طرح تحول سلامت سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی   آذربایجان غربی  با تقدیر از زحمات کارشناسان بهداشت محیط از مردم خواست مواد غذایی مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ها و اماکن معتبر خریداری و از خرید از مراکز نامعتبر و دستفروشان پرهیز کنند.

 دکتر ریخته گر همچنین افزود: شهروندان  می توانند هرگونه موارد عدم رعایت موازین بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی را  با سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات  ۱۹۰ وزارت بهداشت درمیان گذارند، تا در اسرع وقت توسط کارشناسان بهداشت محیط مراکز بهداشتی مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات قانونی لازم در آن خصوص انجام پذیرد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • تصاویری از حضور مجری سرشناس در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمتگزاری به زائران
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است