Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه شیعه باید همیشه آماده قیام باشد چرا که در مسیر پیروی از ولایت گردنه‌های سخت زیادی وجود دارد گفت: کسی که در مسیر ولایت و اهل‌بیت(ع) قرار گرفت تهدید و تحریم و جنگ برای او فرقی نمی‌کند. ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام علی عربپور صبح امروزدر مراسم روحبخش دعای ندبه در مسجد جوادالائمه روستای ده‌زیار با تبریک آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) اظهار داشت: شیعیان به ساحت ائمه ارادت خاصی دارند و همین اردات باعث تحکیم شیعیان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر چه این ارتباط و اراده تقویت شود در زندگی ما تحول عظیم و نورانی ایجاد می‌شود گفت: میزان ارادت به ساحت ائمه اطهار(ع) حیات و ممات انسان را معنادار کرده و این میزان بستگی به خلقت ما دارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه برای اینکه که بفهیمم میزان ارادت ما به خاندان عصمت و طهارت تا چه اندازه است افزود: محک و میزان شیعه بودن و اردت ما به اهل‌بیت(ع) به دل شیعیان بستگی دارد.

وی با بیان اینکه هر کس که نور ولایت به دل او بتابد ولایی و مکتبی است و تفاوتی ندارد که چه مرام و مسلکی دارد گفت: اندک ارادتی به ساحت این بزرگواران دل انسان را نورانی می‌کند و در بین نویسندگان و اندیشمندان دیگر مذاهب این نشانه‌ها را مشاهده می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کرمان: شهدا با خون خود در برابر ظلم و ستم ایستادندجانشین سپاه کرمان: تحریم‌ها و تهدیدها خللی در اراده ملت ایران وارد نمی‌کندفرمانده سپاه کرمان: سپاه ذره‌ای از مواضع خود در دفاع از آرمان‌های انقلاب و حق مظلومان کوتاه نمی‌آید

عربپور با اشاره به اینکه اگر اردات ما قلبی شد این نشانه‌ها مشاهده می‌شود و چیزی که ما را به جامعه هدف ارادت اهل‌بیت(ع) می‌رساند ارادت قلبی به این خاندان است افزود: هر چه زواید قلبی ما خالی شود مهر و اردات اهل بیت در آن جایگزین می‌شود.

وی با بیان اینکه چیزی که حضرت معصومه(س) را به سمت ایران جذب کرده، مغناطیس ولایت بوده است گفت: کسی که در مسیر ولایت و اهل‌بیت(ع) قرار گرفت تهدید و تحریم و جنگ برای او فرقی نمی‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بلا و گرفتاری برای دوستدار اهل‌بیت(ع) است و ایستادن پای علم اهل‌بیت(ع) در این مسیر سختی و ناملایمات زیادی به همراه دارد افزود: همان طور که در زندگی ائمه(ع) این سختی‌ها مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه ولایت‌مداری و ولایت‌محوری و تاسی به سیره اهل‌بیت(ع)، حضرت معصومه(س) را در این مسیر قرار می‌دهد گفت: حرکت امام رضا(ع) از مدینه به خراسان نیز یک انتخاب راه است نه یک مسیر فیزیکی.

عربپور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما از نیز همین جنس است بیان کرد: شیعه با نان و آب سازگاری ندارد هر چند خداوند همه این نعمت‌ها را برای به سعادت رسیدن ما داده اما هر چه که در این مسیر وابسته و دلبسته شده و به همان اندازه که در مادیات گرفتار شویم از اهل‌بیت(ع) دور می‌شویم.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) فرمودند اگر می‌خواهید از مسیر ما منحرف نشوید تمسک بجویید به کتاب خدا و سیره اهل‌بیت(ع) که این دو انسان‌ها را به جایگاه واقعی خود می‌رساند افزود: هر چه خالص‌تر باشم در مغناطسی اهل‌بیت(ع) بیشتر جذب می‌شویم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه در کنار پاک بودن دل عمل و رفتار ما هم باید پاک و درست شود گفت: عمل درست بسیار اهمیت دارد و البته نیمی از عمل ما ریشه نیت ما دارد.

وی با بیان اینکه باید ائمه را از جایگاه و خواستگاه خودشان بخواهیم افزود: شیعه باید همیشه آماده قیام باشد چرا که در این راه گردنه سخت زیادی وجود دارد و بسیار پر پیچ و خم است.

عربپور با اشاره به اینکه باید مراقب بود در این مسیر پایمان نلرزد و نلغزد و اگر قدم‌های ما استوار نباشد این اتفاق می‌افتد افزود: زندگی سختی‌های زیادی دارد و البته یکنواختی انسان را خسته و ملول می‌کند.

به گزارش تسنیم مراسم روحبخش دعای ندبه که به همت هیئت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل(ع) روستای ده‌زیار در مسجد جواد الائمه(ع) این روستا برگزار شد با حضور خدام حرم رضوی و با مداحی مداح اهل‌بیت(ع) سیدمهدی میرداماد همراه بود.

انتهای پیام/ن

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع ضد صهیونیستی در گلزار شهدای کرمان

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، در پی پاسخ پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی مردم کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان از اقدام سپاه پاسداران حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما بخشی از این حضور را به تصویر کشیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» در پادگان دوکوهه
  • ارتش خود را خدمتگزار مردم و سرباز ولایت می‌داند
  • تجمع اهوازی‌ها در حمایت از حملات سپاه به رژیم صهیونیستی + فیلم
  • تجمع اهوازی‌ها درحمایت از حملات سپاه به رژیم صهیونسیتی+ فیلم
  • حمله سپاه به اسرائیل مسیر تاریخ را تغییر داد
  • پیگیری مرمت آسفالت مسیر سمنان - دامغان در گردنه آهوان
  • فیلم | حمایت مردم کرمان از حملات سپاه به اسرائیل
  • تجمع ضد صهیونیستی در گلزار شهدای کرمان
  • موشک‌های کروز سپاه هم در مسیر اثابت به اسرائیل هستند
  • چهره مناطق کوهستانی خراسان‌رضوی زمستانی شد/لغزندگی جاده‌ها