Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در دیدار با رئیس رسانه‌ملی خواست که برای جامعه عرب‌زبان خوزستان برنامه‌هایی مناسب به زبان عربی تولید کنید. ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در دیدار با رییس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه مشکلات عمده ای در این استان وجود دارد که باید هر چه سریع‌تر برای رفع آنها اقدام کرد گفت: خواهش ما این است که رسانه ملی ضمن بیان ظرفیت‌های بزرگ خوزستان مشکلات این استان را هم منعکس کند تا مسئولان در جهت حل آنها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام موسوی فرد افزود: تلاقی آب و فاضلاب در شهر و در نتیجه شیوع بیماری‌های مختلف بویژه بیماری‌های پوستی میان مردم ، عمل نکردن مسئولان به تعهدات خود و قول هایی که به مردم داده اند از جمله مشکلات مردم خوزستان است که رسانه ملی باید آنها را به جد پیگیری کند .

حجت الاسلام موسوی‌فرد با تاکید براینکه باید فرهنگ کار و کار آفرینی را میان مردم بویژه جوانان این استان گسترش داد افزود: در این زمینه هم به کمک صدا و سیما احتیاج داریم و باید با برنامه‌ریزی دقیق این فرهنگ را جا بیندازیم.

وی به برخی برداشت‌های اشتباه از بارش‌های فراوان امسال اشاره کرد و اظهار کرد: مردم تصور می‌کنند چون امسال سال پرآبی است باید آب برای کشاورزی تامین شود اما واقعیت چنین نیست و ما همچنان در تامین آب کشاورزی مشکل داریم و باید به درستی از این ذخیره استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به مشکلات فراوان مردم سیل‌زده نیز اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان دولت آنچنان که باید به تعهدات خود برای مردم سیل زده عمل نکرده‌اند و با تمام قول هایی که دادند هنوز وقتی در بین مردم می‌رویم می‌گویند مشکلات‌شان حل نشده است.

امام جمعه اهواز اولویت اول استان را همچنان موضوع سیل و پیگیری مشکلات دانست و افزود: از رسانه ملی درخواست داریم تا همچنان در کنار مردم خوزستان باشد و مشکلات آنها را منعکس کند.

حجت‌الاسلام موسوی فرد همچنین به جامعه عرب زبان خوزستان و کودکان این بخش از جامعه خوزستان اشاره کرد و افزود: تقاضا می‌کنیم برای این نسل آینده کشور برنامه‌هایی مناسب به زبان عربی تولید کنید.

انیمیشن صاحب شبکه تلویزیونی می‌شود/ «سگ مورد علاقه ملکه» در vodها چه‌کار می‌کند؟فیلمنامه و سریال| نوید محمودی: چرا «پدر سالار» در ذهن‌ها مانده؟/ تلویزیون ناگزیر به سریال هر شبی استساخت سریال دینی نیازِ امروز تلویزیون

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد بر لزوم معرفی مشاغل مختلف به جوانان این استان تاکید و تصریح کرد: باید با ارائه مشاغل مختلف به جوانان استان تحرکی ویژه ایجاد کرد و ما کارهای مقدماتی در این زمینه را آغاز کرده‌ایم.

علی عسکری نیز در این دیدار گفت: خوزستان دارای ظرفیت‌های بزرگ در بخش های مختلف است و جایگاه مهمی در کشور دارد و باید به درستی از این ظرفیت عظیم استفاده کرد.

رئیس رسانه ملی بر پیگیری مشکلات مردم سیل‌زده در رسانه ملی تأکید و تصریح کرد: ما همچون گذشته حل مشکلات مردم را از مسئولان مطالبه می‌کنیم و در عین حال راهکارهای لازم را نیز ارائه می‌دهیم .

وی اظهارداشت: یکی از بخش‌های مهم خوزستان کشاورزی است که می‌تواند با سرمایه‌گذاری در آن زمینه‌های اشتغال را فراهم کرد.

رئیس رسانه ملی تاکید کرد: با توجه به شرایط خوزستان و با مدیریت صحیح و سرمایه‌گذاری می‌توان اشتغالزایی زیادی انجام داد.

علی عسکری گفت: باید طوری مدیریت کرد که هم زمینه‌های اشتغال در جامعه صورت گیرد و هم سرمایه‌گذاری بیشتر در کشور انجام شود. با یک حرکت جهادی و مدیریت صحیح می توان مشکلات کشور را حل کرد.

رییس سازمان صدا و سیما بر فرهنگسازی در زمینه کارآفرینی موثر از راه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: ما با برنامه‌های مختلف سعی می‌کنیم راهکارهای جدیدی برای ایجاد اشتغال ارائه کنیم.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امام جمعه بوشهر از وضعیت اقتصادی و گرانی: معیشت مردم مناسب نیست

آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر بوشهر با بیان اینکه خداوند متعال در ماه مبارک رمضان با غفران رحمتش گناهان انسان‌ها را می‌بخشد اظهار داشت: خداوند در ماه مبارک رمضان ضمن بخشش گناهان، ثواب بسیاری به انسان می‌دهد، اما مهم این است که از آن نگهداری شود.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان بهشتی از ثواب نصیب انسان می‌شود، اما اگر از آن نگهداری نشود و آفت و آتش گناه پس از ماه مبارک رمضان به این بهشت ثواب برسد همه آتشین می‌شود.

وی با بیان اینکه ماه رمضان به پایان رسید تأکید کرد: باید رمضانی بودن با مراقبت‌های ویژه حفظ شود تا انسان به کمال و سعادت لازم برسد.

خطیب نماز عید سعید فطر بوشهر، در ادامه با تأکید بر توجه به مردم‌داری مسئولان دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و اداری اضافه کرد: مسئولان مردم‌داری را اصل برنامه خود قرار دهند، چون مولفه قدرت در جامعه مردم است و اساس هدف نظام اسلامی ایران مردم‌داری به سبک اسلامی است.

امام جمعه بوشهر ایجاد فضای سراسر آرامش و رفاه برای رشد معنویت و کمال مردم را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: مسئولان برای تحقق مطالبات و خواسته‌های مردم توجه ویژه کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تأکید بر توجه به حل مشکلات در حوزه اقتصادی و امور فرهنگی جامعه خاطرنشان کرد: اکنون شرایط اقتصادی جامعه به‌گونه‌ای است که مردم نیاز دارند که تلاش ویژه به حل این مشکلات از سوی دولت و مسئولان اقتصادی شود.

منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه امور اقتصادی در عرصه ارز، سکه، امور معیشت مردم، گرانی‌ها و گران‌فروشی مناسب نیست تصریح کرد: همه باید تلاش کنند که مشکلات اقتصادی جامعه و زندگی مردم در عرصه معیشت برطرف شود.

صفایی‌بوشهری، به حوزه فرهنگ جامعه پرداخت و گفت: تمام زیرساخت نظام اسلامی ایران فرهنگ است اگر فرهنگ دچار بحران شود تمام زحمات مسئولان به هدر می‌رود.

خطیب نماز عید سعید فطر بوشهر با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ و عفاف و حجاب تأکید کرد: موضوع حجاب مسئله عادی نیست بلکه مسئله‌ای است که دشمنان از دیر باز از رژیم گذشته برنامه‌ریزی کرده بودند و اکنون به‌صورت جدی به‌دنبال اندلسی کردن تهاجم خودشان هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر گفت: خدشه به اقتدار فرهنگی، تهاجم فرهنگی و لاابالی‌گری، بی‌حجابی در دستور کار دشمن قرار دارد به همین خاطر مسئولان به‌ویژه وزیر کشور، قرارگاه‌های استانی و شهرستانی همت کنند طبق ضوابط و قوانین این مشکلات برطرف شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مشکلات بیمارستان زینبیه خورموج حل شود
  • مشکلات بیمارستتان زینبیه خورموج حل شود
  • مشکلات آب در شهرستان دیر حل شود
  • انتقاد امام جمعه بوشهر از وضعیت اقتصادی و گرانی: معیشت مردم مناسب نیست
  • انتقاد امام جمعه بوشهر از گرانی‌ و گران‌فروشی‌ها
  • تأکید امام‌جمعه خرم‌آباد بر رفع مشکلات معیشتی مردم لرستان
  • مردم غزه، مصداقی واضح از صبر جمعی هستند
  • آب و اشتغال همچنان مشکلات اصلی مردم شاهرود/مسوولان چاره جویی کنند
  • اقامه نماز عید سعید فطر در خوزستان
  • اقامه نماز عید سعید فطر در اهواز