Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سازمان سنجش آموزش کشور میزان هزینه آزمون های زبان بین المللی آیلتس(IELTS) را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه ۳۰ مرداد ۹۷ همان طور که در سایت های ثبت نامی مراکز مجری آزمون آیلتس و نیز سایت سازمان سنجش آموزش کشور آمده است، وجه واریزی از سوی داوطلبان برای ثبت نام در آزمون آیلتس، به صورت علی الحساب است و این بدان معناست که چنانچه تغییراتی در نرخ ارز صورت گیرد مراتب اطلاع رسانی خواهد شد، تا قبل از تاریخ زمان آزمون، مابه التفاوت نرخ قطعی ثبت نام محاسبه و از داوطلبان اخذ و یا به آنان عودت داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تغییرات نرخ ارز (براساس محتویات سایت نیما در تاریخ ۹ تیرماه ۹۸) و نیز سایر هزینه های مربوطه، مبلغ ثبت نام در آزمون آیلتس، توسط سازمان سنجش آموزش کشور محاسبه و از مبلغ ۲۷ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال معادل ۲ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان به ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال معادل ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان افزایش و تعیین شده است.

مبلغ ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان از تاریخ ۱۵ تیرماه ۹۸ توسط مراکز مجاز برگزاری آزمون آیلتس قابل اجرا است.

گفتنی است، سازمان سنجش اعلام کرده است چنانچه تا قبل از صدور کارنامه، تغییری مبنی بر کاهش در نرخ ارز از سوی بانک مرکزی صورت بگیرد، نرخ جدید ثبت نام در آزمون دوباره از سوی سازمان محاسبه می‌شود و مابه التفاوت آن توسط مراکز مجری، به داوطلبان ذینفع عودت داده می شود.

انتهای پیام/

188 / 188 آیلتس ۳۰ مرداد آزمون های زبان بین المللی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آیلتس ۳۰ مرداد آزمون های زبان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جبلی به هزینه میلیاردی برای دعوت از سلبریتی‌ها

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از تعیین شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب جلسه کارشناسی در حوزه برنامه ریزی صدا و سیما تشکیل شد و شورای معاونان به طور مفصل برای راه‌های تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بحث و بررسی کردند.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: در نهایت مقرر شد مصادیق مشارکت مردم در افزایش تولید معین شود و همچنین قوانین و اسناد بر زمین مانده که تحقق شعار سال منوط به اجرای آن است، در دستور کار فوری قرار گیرد.

رئیس سازمان صدا و سیما دیگر مواردی که می‌تواند به تحقق شعار سال کمک کند نیز گفت: نحوه تولیدات رسانه ملی با کمک و مشارکت مردم تا قبل از پایان هفته دوم فروردین توسط مسئولان و کارشناسان این سازمان بررسی می‌شود.

جبلی یادآورشد: براساس سند تحول رسانه ملی امسال و در ایام تعطیلات نوروزی ۲ تنوع قابل توجه شامل تنوع در تولیدات برنامه‌ها اعم از برنامه‌های سرگرمی و نوروزی و حضور میهمانان در برنامه‌ها داشتیم.

وی اضافه کرد: به همین دلیل براساس بازخورد‌های اولیه امسال افزایش بیش از ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار داشت: هزینه‌های برنامه‌ها به صورت معمول در قالب قرارداد کلی شبکه با تهیه کننده و حامی مالی است و جزئیات قرارداد‌ها در اختیار این سازمان نیست و با پرداخت‌های غیر معقول موافق نیستیم. رویه‌های غلط که از دوره‌های قبل صدا و سیما رواج داشته به تدریج در دست اصلاح است.

دیگر خبرها

  • برخورداری ۷۰ هزار بیمار از خدمات درمانی هلال‌احمر در سال ۱۴۰۲
  • آخرین وضعیت نیروگاه بوشهر از زبان معاون سازمان انرژی اتمی
  • واکنش جبلی به هزینه میلیاردی برای دعوت از سلبریتی‌ها
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری ، از امروز
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳