Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: تیم مچ اندازی بانوان شهرستان مهاباد در مسابقات مچ اندازی بانوان قهرمانی استان که ۱۳ تیر ماه در سالن ورزشی کوثر شهرستان بوکان برگزار شد خوش درخشیدند و توانستند جواز حضور در مسابقات کشوری به میزبانی رشت را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم مهاباد رده سنی جوانان - مقام اول، رده سنی امید - مقام اول و در سنی بزرگسالان - مقام دوم و همچنین در بخش انفرادی سوزان محمود زاده، دلشاد رشیدیان، شیدا دهناد، پریسا عبدالهی مدال طلا و فاطمه خرمگاهی، اوین قال مدال، سیران برزنجی مدال نقره و سهیلا عبدالهی مدال برنز را به سرپرستی و مربیگری سیران حسین پور عضو کمیته فنی استان بدست آوردند.

انتهای پیام/ج

درخشش بانوان مهابادی در مسابقات مچ اندازی استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چانگ چوان، زهرا کیانی به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.

در همین فرم زهرا جلیلی دیگر ملی‌پوش کشورمان برنز گرفت و ورزشکاری از چین به مقام چهارمی رسید. وی پیشتر در فرم گوئن‌شو‌ به مدال برنز دست یافته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم