Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@15:38:34 GMT

اعضای ستاد انتخابات استان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۸۸۱۰۶

اعضای ستاد انتخابات استان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،از سوی استاندار کرمان وبر اساس احکام صادره محمد صادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رئیس و محمد رضا وفائی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به عنوان دبیر ستاد انتخابات استان کرمان معرفی شدند.

همچنین در احکام جداگانه خلیل الله همایی راد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان رئیس کمیته امنیتی، عباس تقی زاده مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس ، غلامرضا نویدی مدیرکل مالی و اداری به عنوان رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، مصطفی رحمتی مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت به عنوان رئیس کمیته فناوری اطلاعات معرفی شدند.

همچنین فدایی ، رضا اشک مدیرکل بازرسی استانداری را به عنوان رئیس کمیته حقوقی،  میر صادقی مدیرکل حراست به عنوان رئیس کمیته حراست و استعلامات و حسین زین‌الصالحین مدیرکل ثبت احوال استان کرمان نیز به عنوان دیگر اعضای ستاد انتخابات مجلس یازدهم در این استان استان منصوب کرد.

انتخابات مجلس اسفندماه سال جاری در استان کرمان همزمان با دیگر نقاط کشور برگزارمی شود.

انتهای پیام/ح

معرفی اعضای ستاد انتخابات استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات اعضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در جلسه بررسی و تحلیل تشکیل مرکز داده‌های زیارت گفت:با جمع‌آوری و ثبت همه اطلاعات و تحلیل‌های آماری مربوط به زیارت  ، گزارش، تحلیل و طراحی متناسبی برای مسائل مختلف زیارت به وجود خواهد آمد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد افزود :  با توجه به اهمیت مساله زائر و زیارت و ضرورت سیاست‌گذاری‌ و راهبری دقیق و هوشمندانه، لازم است که در زمینه حکمرانی توجه و اهتمام بیشتری به مسئله زیارت داشته باشیم.
 

وی بیان کرد : در دولت سیزدهم، پنج جلسه از کارگروه ملی زیارت برگزار شده است و یکی از مصوبات آن، تشکیل مرکز ملی داده‌ها توسط پژوهشکده زیارت دانشگاه فردوسی بود.

 گنابادی‌نژاد گفت: مصوبات کارگروه ملی زیارت به منزله مصوبات هیات وزیران است و این فرصت خوبی است تا بتوانیم جریان خدمت‌رسانی به زائران را به صورت کمی و کیفی ارتقا بدهیم.

 

خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان

در نشستی با حضور حسن نوری‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی و حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی، جلسه ‌هماهنگی استقرار گردان نانوایان شهید حاج قاسم سلیمانی از خانوک استان کرمان برگزار شد.

گردان نانوایی خانوک کرمان به همراه خادم یاران از هشت استان کشور از جمله گلستان، خراسان جنوبی، خوزستان، همدان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی و خراسان شمالی در ایام دهه کرامت در حوزه تامین نان زائران‌ حرم مطهر رضوی خدمات‌رسانی خواهند کرد.
در این نشست مقرر شد گردان ‌نانواهای‌ خانوک کرمان با حمایت ویژه آستان قدس، استانداری، فرمانداری مشهد و دستگاه‌های مرتبط برای تامین نان زائران حرم رضوی خدمات‌رسانی کنند.

 
 

دیگر خبرها

  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری