Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: ایران اسلامی با تکیه بر مردم، معادلات منطقه و عرصه بین‌الملل، محاسبات غلط دشمن را بر هم زده و آن را شکست داده است.

 مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه جوانان ایرانی در جنگ تحمیلی با دست‌های خالی در برابر دشمنان ایستادگی کردند، گفت: مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حالی مدیریت جنگ را برعهده گرفتند که هیچ تجربه‌ای در این زمینه نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه جوانان در دفاع مقدس تاکتیک‌های رزم را اجرا و جنگ را اداره کرده و سازماندهی ارتش و نیروهای نظامی توسط آنان صورت گرفت، ادامه داد: مردم ایران اسلامی خرمشهر را آزاد کرده و از رودخانه  اروند عبور کردند و پل 13 کیلومتری اروند را در جزیره مجنون و در وسط آب احداث کردند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با بیان اینکه جوانان ایرانی با پشتکار مثال‌زدنی به افتخاراتی همچون تحول در فناوری موشکی و ساخت موشک قاره‌پیما ، غنی سازی اورانیوم، رادیو دارو دست پیدا کنند، افزود: دانشمندان ایران با ذخیره سازی سلول‌های بنیادی و فناوری‌های نانو انقلابی را در نظام پزشکی کشور و دنیا ایجاد کردند.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه  دانشمندان جوان ایرانی و متدین با پیشرفت محیرالعقول در علم هواوفضا، پهپاد متجاوز و پیشرفته آمریکایی‌ را شکار کرده و بهت جهانیان را به وجود آوردند، اظهار داشت: ایران اسلامی با تکیه بر مردم، معادلات منطقه و عرصه بین‌الملل، محاسبات غلط دشمن را بر هم زده و آن را شکست داده است.

وی تصریح کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان نهادهای شکل گرفته از بطن مردم ایران، تجلی اراده آنان در امور محلی خود شده و به همنوعان خدمات رسانی می‌کنند.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه مصداق بارز جنگ اراده‌ها در پروژه های فعال عمرانی کشور کاملا مشهود است که الحمدالله شاهد ساخت و سازهای فراوان و افتتاح پروژه‌های مختلف هستیم، عنوان کرد:اخیراً 40 پروژه زودبازده با همکاری بسیج در حال ساخت و ساز است که این موضوع و حضور پررنگ مردم نشان دهنده جنگ اراده‌هاست.

وی گفت: در ایام نوروز برای اولین بار 25 استان کشور همزمان یک بحران را تجربه کردند و 30 استان کشور معین بازسازی آنها و همکار و همدل با سیل زدگان بودند. اگر نبود قرارگاه و ستاد بازسازی و همراهی مردم و همدلی تمامی دستگاه‌های نظامی و انتظامی و عمرانی در کشور و جنگ اراده‌ها برای خدمات رسانی 24 ساعته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای رفع مشکلات سیلزدگان، مشکلات قطعا بیشتر می‌شد.

جمالی‌نژاد افزود: اظهار داشت: مدیریت پسماند، مدیریت ایمنی و آتشنشانی، سازماندهی بافت‌های فرسوده، اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و بیش از 300 ماموریت مختلف در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بخشی از خدمات فرزندان شما در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور است. فرزندان ایران اسلامی در شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با ارائه خدمات فرهنگی اجتماعی به دنبال افزایش نشاط و امید به جامعه هستند. وزارت کشور و سازمان شهرداریها و دهیاریها وظیفه خود می‌داند برای مردم خدمات مطلوب فرهنگی و اجتماعی و عمرانی بسترسازی کنند.

وی افزود: استقرار نهاد دهیاری‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است که در حال حاضر 37 هزار و 59 دهیار داشته و به دنبال تقویت و جایگاه آنها و افزایش سهم دهیاری‌ها از اعتبارات متمرکز عوارض هستیم.لایحه اصلاح افزودن موادی به قانون دهیاری‌ها، اصلاح قانون استخدام دهیاری‌ها و توزیع اعتبارات و جایگزین آنها بخشی از این کارهای انجام شده با موضوع دهیاری‌ها بوده است.

معاون وزیر کشور خاطرنشان کرد:  از سال 82 تا سال گذشته 19 هزار میلیارد تومان اعتبارات بین شهرداری‌های کوچک و دهیاری‌ها تقسیم شده است که بیش از 81 درصد این بودجه در دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.اجرای 3 هزار طرح کارآفرینی، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و گسترش حضور زنان در عرصه‌های مدیریت شهری و روستایی بخش از کارهای انجام شده در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور است.

جمالی‌نژاد افزود: 3576 بانو در حال حاضر در بین دهیاران حضور دارند. ضمن اینکه 4200 دستگاه سنگین خدماتی و عمرانی به دهیاری‌ها کشور داده شده است.  سامانه مدیریت پسماند در 32 هزار روستا اجرایی شده و زباله‌های آنها به صورت مکانیزه جمع‌آوری می‌شود. همچنین در بسیاری از دهیاری‌ها پایگاه آتش‌نشانی وجود دارد. اگر بخواهیم این پیشرفت‌ها را در کشور ادامه دهیم بایستی همت خود را افزایش داده و صمیمیت‌ها و همگرایی‌ها ارتقا پیدا کند لذا باید کاری کنیم که استکبار جهانی در تمام معادلات از جمهوری اسلامی شکست بخورد.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

معاون وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کارهای استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

دستگیری کلاهبردار 10 میلیاری با 18 شاکی در ورامین + فیلم

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق 4 راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرزها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از 99 درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

انتهای پیام/

 

  

دیگر خبرها

  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد