Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام عظیم بامری امام جمعه دلگان با تقدیر از خدمات شهرداری و شورای شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان گفت: اقدامات بسیار خوبی در یک سال گذشته در حوزه شهری از جمله زیرساخت‌های شهری انجام شده است که نشان از توان خدمت رسانی شهردار و اعضای شورای شهر گلمورتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه دلگان پیروی از فرامین مقام معظم رهبری را یکی از ویژگی‌های پیروزی نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های سیاسی داخلی و خارجی دانست و گفت: مقام معظم رهبری در بیانات اخیرشان به موضوع مهم سیاسی حج اشاره فرمودند که تمامی بیانات رهبر فرزانه مانند چراغی روشن در دل تاریکی برای حجاج است.

بامری به یاوه گویی‌های رئیس جمهوری آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا و همدستانش همیشه به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و از هر طریقی می‌خواهند به کشور ایران گزندی وارد کنند که خوشبختانه تاکنون در این زمینه شکست‌های زیادی را متحمل شده‌اند واین شکست‌ها نشان از هوشیاری مردم در پیروی از فرامین مقام معظم رهبری بوده است.

وی با اخطار به ترامپ و هم پیمانانش تصریح کرد: آمریکایی‌ها و هم‌دستان و هم‌پیمانانش باید بدانند تحریم‌ها و فشار‌هایی که برای براندازی نظام برنامه‌ریزی کرده‌اند نمی‌تواند ملت ایران را مجبور به تسلیم کند، زیرا این ملت هیچ‌گاه سر تعظیم در برابر اجنبی‌ها بویژه آمریکایی‌ها فرونخواهند آورد.

وی سردرگمی دولتمردان آمریکایی را یکی از نشانه‌های شکست آنان در مقابل ملت ایران دانست و عنوان کرد: مدتی است که دولتمردان آمریکا با سردرگمی و بی برنامگی رو به رو شده‌اند که این موضوع نشانه شکست آنان و برنامه‌هایشان در مقابل ملت آگاه ایران است.

امام جمعه دلگان در بخش دیگیری از خطبه‌های نماز تهمت زدن و غیبت کردن را یکی از خصلت‌های زشت و ناپسند در بین برخی از انسان‌ها دانست و افزود: کسانی که به این کار زشت و ناپسند دامن می‌زنند باید بدانند که مرتکب گناه بزرگی می‌شوند پس باید هر چه زودتر ضمن عذرخواهی، توبه کنند تا مورد غضب الهی قرار نگیرند.

وی با پرداختن به اهمیت تقوا و عمل صالح در زندگی انسان‌ها گفت: داشتن تقوا و انجام عمل صالح در زندگی انسان‌ها باعث دوری از آتش دوزخ خواهد شد.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه دلگان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضو دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رمضان شریف، سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی وضعیت امدادرسانی به مردم سیل‌زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تأثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیروهای امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیروهای امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه عمده نیازهای امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد، خاطرنشان کرد: به حمدالله وضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و هم افزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیروهای مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیروهای خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تأمین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به هماهنگی، همکاری، هم‌افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیروهای جهادی به ویژه مشارکت نیروهای مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

کد خبر 6082482 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری امید و غیرت مردم ایران اسلامی است
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضو دارد
  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است