Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در جریان برگزاری دیدار مردمی مسئولین قضایی هرمزگان، رئیس کل دادگستری استان همراه تنی چند از معاونین خود، به درخواست های حقوقی ۹۲ نفر از شهروندان رسیدگی گردند. تاریخ انتشار: 15:43 - 14 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۰۷۱۴

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در جریان برگزاری دیدار مردمی مسئولین قضایی استان هرمزگان، رئیس کل دادگستری این استان همراه تنی چند از معاونین خود پذیرای ۹۲ نفر از شهروندان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عموم مراجعه کنندگان خواستار اعاده دادرسی، رسیدگی مجدد و تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام بودند که متناسب با درخواست‌های حقوقی مطرح شده دستورات و ارشادات لازم توسط رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان هرمزگان صورت پذیرفت.

علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه برگزاری این ملاقات مردمی اظهار داشت: همواره راه‌های ارتباطی با مردم را به منظور شنیدن مطالبات آن‌ها و رفع مشکلات و نواقص احتمالی گسترش می‌دهیم و برگزاری ملاقات‌های هفتگی مسئولین قضایی در سراسر هرمزگان از جمله تدابیر اتخاذ شده به این منظور است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری قضایی ملاقات مردمی اعاده دادرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی اظهار کرد: پرونده‌ای با موضوع اعتراض ثالث به عملیات اجرایی به صورت بر خط به همت معاونت فناوری اطلاعات وبرنامه ریزی دادگستری استان مازندران در شعبه سوم حقوقی دادگستری شهرستان ساری برگزار شد.

پوریانی اظهار کرد: برگزاری دادگاه‌های علنی برخط یکی از گام‌های مهم در راستای اجرای سند تحول قضائی است که به منظور افزایش آگاهی عمومی و ترویج فرهنگ حقوقی، شفاف سازی و آگاهی بخشی به عموم مردم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در دادرسی الکترونیک مشکلات ناشی از مسافت‌های طولانی از بین می‌رود و این امکان برای افراد فراهم می‌شود که از هر منطقه، مکان و هر کشوری در جلسات دادرسی به صورت مجازی و الکترونیک حضور یابند.
وی افزود: تسریع در خدمت رسانی قضائی، صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان ازنتایج برگزاری دادگاه‌های برخط است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در پایان در مورد شیوه مشاهده این دادگاه گفت: علاقه مندان می‌توانند به عنوان مهمان از طریق لینک وارد شده و دادگاه را مشاهده کنند.

کد خبر 6086648

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی