Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش لواسانات اظهار داشت: مسئولان متولی با خواص متخلف جامعه برخورد کنند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع تخریب بخش اضافه بنای ویلای دختر یکی از وزیران سابق افزود: شهردار اعلام می‌کند در این زمینه به مشکل برخورده است، ضمن اینکه دختر وزیر با بنده صحبت کرد و به او گفتم که اگر می‌خواهد از این جو رسانه‌ای خارج شود باید قانون را اجرا و مقاومت فایده‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به نامه نمازگزاران لواسان به رئیس قوه قضائیه که هفته گذشته ارسال شد، بیان کرد: از این نامه‌ها استقبال زیادی شد و رئیس قوه قضائیه اعلام کرده طی یکی دو هفته آینده خبرهای خوبی در راه است.

لواسانی گفت: ساختار معیوب باید اصلاح و قوانین عادلانه، شفاف و صریح جایگزین شود و جای هیچ تفسیری نگذارد، ضمن اینکه مجریان موظف به اجرای دقیق قانون باشند.

به گفته وی مجریان قانون باید پاکدست، عادل، سالم و توانمند در اجرا باشند؛ قانون فروشی نکنند و اجازه ندهند فساد در قانون رخنه کند.

امام جمعه لواسانات با بیان اینکه اشرافی گری خلاف مبانی اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: اگر در لواسان "باستی و کلاک" (دو شهرک ویلایی) ایجاد شده به دلیل تسامح و رفتار ناعادلانه است.

وی ابراز کرد: انقلاب اسلامی به بلوغ رسیده و از نشانه‌های آن این است که جوانان عدالت را فریاد می‌زنند، با فساد می‌جنگند و از هیچکس ترسی ندارند.

امام جمعه لواسانات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید برای بسط عدالت مبارزه ریشه‌ای کرد و این مجلس است که قانونگذاری و نظارت می‌کند و مردم باید افراد توانمند را انتخاب کنند و اجازه ندهند جناح‌های سیاسی پشت درهای بسته آدم‌های خود را وارد کار کنند.

همچنین دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه لواسانات گفت: مقابله امام جمعه با فساد باید الگوی سایر مسئولان باشد.

علی اسکندری افزود: ما دانشجویان از مردم مظلوم لواسان حمایت و اعلام می‌کنیم که پشت مردم روستایی و کسانی که توان مقابله با شبکه‌های فساد را ندارند، ایستاده ایم.

بخش لواسانات به مرکزیت شهر لواسان از توابع شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی تهران واقع، و ساخت و سازهای غیرمجاز آن در سال‌های اخیر بسیار خبرساز شده است.

تهرام/۹۸۹۷/‏۶۰۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماز جمعه قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی ایران به صهیونیست‌ها از ضرورت‌ها بود

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه سیلی حمله ایران به اسرائیل باید به گوش صهیونیست‌ها زده می‌شد، گفت: این سیلی ضروری بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری؛ نماینده ولی فقیه در استان یزد در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمندگان ما همواره در همه جبهه‌ها مقاوم ایستاده‌اند و با توکل به خدا اجازه تعدی به دشمنان نداده‌اند.

امام جمعه یزد با اشاره به خاطرات رزمندگان در دوران دفاع مقدس بیان کرد: گاه ماه‌ها و روزها برای شناسایی و فتح یک هدف برنامه‌ریزی می‌شد، اما همین‌که متوجه می‌شدند در آن نزدیکی‌ها مدرسه وجود دارد یا مردم سکونت دارند، عملیات ادامه پیدا نمی‌کرد. 

وی تصریح کرد: شب گذشته نیز حملات به مدارس، بیمارستانها و مراکز عمومی انجام نشد و برخلاف صهیونیست‌ها که کودک‌کشی پیشه و مرام آنهاست، رزمندگان ما فقط مراکز نظامی را هدف قرار دادند. 

آیت الله ناصری با بیان اینکه چند کشور در عملیات دیشب به اسرائیل کمک کردند تا پهپادهای ما را ردگیری و منهدم کنند، ادامه داد: هیچ یک از آنها نتوانستند کاری انجام دهند زیرا کار ایران حساب شده بود و بر همین اساس است که امروز گنبد پوشالی اسرائیل کارایی ندارد.  

امام جمعه یزد با دعا برای طول عمر و عزت رهبر معظم انقلاب و رزمندگان اسلام عنوان کرد: باید به صهیونیست‌ها سیلی می‌زدیم و گرنه جری می‌شدند و خدا را شاکریم که این اقدام با موفقیت انجام شد. 

وی با اشاره به آیه شریفه واعدوا لهم ما استطعتم من قوه، بیان کرد: این آیه حکمتی دارد؛ این آیه دستور جنگ نمی‌دهد، بلکه دستور آمادگی می‌دهد بنابراین باید هیمنه داشته باشیم تا دشمن از آن بهراسد.

وی با تاکید بر اینکه نیت پاک رزمندگان و توکل آنها ما را سرمنزل مقصود می رساند، افزود: امام همواره می‌فرمودند که انقلاب صاحب دارد و صاحب این انقلاب، آن را حفظ می‌کند و این حرف اطمینان خاطری داده که کارها را پیش می‌برد. 

آیت الله ناصری با بیان اینکه خیلی‌ها نمی‌خواهند باور کنند و خود را به نفهمی و نادانی می‌زنند اما تلاش‌های بسیاری در این نظام و انقلاب صورت گرفته است، افزود: حرکت و اقدامات سردار سلیمانی تمام توطئه‌های دشمن با سرمایه‌گذاری‌های بسیار را به باد فنا داد. 

وی یادآور شد: کاری نظیر حمله دیشب به رژیم صهیونیستی، هم از نظر نظامی بزرگ و عظیم است، هم از نظر شجاعت و استقامت و ایستاگی و اگر کسی تحلیل کند، تامل برانگیز است. 

نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: اطمینان داشته باشید که امام زمان(عج) پشت سر ملت اسلامی ماست تا در مسیر خدا و یاری دین خدا باشیم و باید مراقب باشیم که زرق و برق‌های دنیا ما را منحرف نکند و پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن بسپاریم.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • اولویت واگذاری زمین به متقاضیان کمیته امداد امام خمینی
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • ۱۴۶ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی بخش رودهن تخریب شد
  • ‌هوشمندسازی مالیات‌ستانی و تمرکز ممیزان مالیاتی بر اخذ مالیات از دانه‌درشت‌ها با اجرای سامانه مودیان
  • پیام امام جمعه اهل سنت بوشهر به حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه
  • سیلی ایران به صهیونیست‌ها از ضرورت‌ها بود
  • پیام تسلیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای درگذشت هوادار تراکتور تبریز
  • تجلیل از خادمان سی شب سی افطاری روستای کذاب
  • دستگیری نگهبان سارق در ویلای لواسان/ توزیع آیفون قاچاق با اتوبوس
  • فاصله زیادی تا رسیدن به آرمان‌های انقلاب داریم