Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زنجان گفت: ملت ایران ۴۰ سال با قدرت تمام پنجه در پنجه بزرگترین و شقی‌ترین ابرقدرت دنیا ایستاده است. ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به مناسبت‌های هفته اظهار داشت: 14 تیرماه سال 61 اوج  دشمنی و شقاوت آمریکا و ایادی آن بود که همراه با شهادت شهدای انقلاب، ترور بزرگان و شخصیت‌ها هم در داخل و خارج بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سرنوشت دیپلمات‌های ایرانی گفت: رژیم جعلی اسرائیل دیپلمات‌های ایرانی را دزدیدند و تا امروز خبری از آنها نیست.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با اشاره به 16 تیرماه و روز مالیات است گفت: مالیات یک امر قانونی و شرعی است و در تمام دنیا اصل است و بیش از 90 درصد کشورها هزینه‌های جاری و عمرانی و اداره آنها از مالیات است.

وی با اشاره با اینکه مالیات باعث و عمران و آبادانی مملکت می‌شود و بستر توسعه با دادن مالیات است گفت: یک عده زرنگی کرده و با حقه بازی مالیات پرداخت نمی‌کنند و این را از زرنگی خود می‌دانند ولی طبق فتوای مراجع یک حرام شرعی است.

خاتمی به 19 تیرماه سالروز کودتای نوژه اشاره کرد و گفت: در این روز دشمن با شکست روبه‌رو شد و نشان داد ما در جایی که وظیفه خود را انجام دهیم خداوند نیز کمکمان می‌کند.

وی به سفر حجاج زنجانی اشاره کرد و گفت: به دلیل شرایط سخت که از طرف عربستان حاکم شده بود و قرار بود که پروازها از زنجان ممکن نشود ولی با پیگیری‌ها و تلاش استاندار و مسئولان استانی قرار شد پرواز حجاج از زنجان انجام شود که خبر خوشی برای حجاج زنجانی است.

امام جمعه و نماینده ولی فقیه زنجان به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری حج یک سفر معنوی است که یک میلیون و 600 هزار مسلمان در این مراسم معنوی شرکت می‌کنند که 90 هزار نفر از ایران سفیر انقلاب و نماینده 83 میلیون جمعیت هستند.

وی تصریح کرد: هر حاجی باید با رفتار، گفتار و مطانت خود به ملیت و هویت و جمهوری اسلامی آبرو ببخشد.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان گفت: جمهوری اسلامی ایران 40 سال با قدرت تمام پنجه در پنجه بزرگترین و شقی‌ترین  ابرقدرت دنیا ایستاده است.

امام جمعه رشت: برخی کشورهای اروپایی اشتباهات آمریکا را تکرار می‌کنندهمدان| کانال مالی اروپا بازی سیاسی علیه ایران اسلامی و به نفع امریکاستامام جمعه شهرکرد: تصمیمات دولت برای خروج برجام باید عملیاتی شود

وی افزود: ایستادگی هزینه دارد و عقب‌نشینی نیز هزینه دارد و هزینه ایستادگی عزت و سربلندی است و هزینه عقب‌نشینی نکبت و ذلت است.

خاتمی به ایستادگی مسلمانان جهان اشاره کرد و  افزود: مسلمانان جهان از جمله فلسطین، سوریه، لبنان ،عراق و دیگر مسلمانان جهان در مقابل جنایتکاران آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند.

 وی به بعد سیاسی حج اشاره کرد و گفت: حج ابراهیمی برائت دارد نفرت از مشترکین و جنایتکاران لازمه حج ابراهیمی و ایستادگی مردم ایران در برابر توطئه‌های استکبار جهانی که خواهان فروپاشی نظام ایران را می‌خواستند.

امام جمعه زنجان با اشاره به شکست دشمنان  تاکید کرد: دشمنان در نشست گروه 20 و معامله قرن نتیجه‌ای نگرفتند و با شکست روبه‌رو شدند و مسلمانان در سایه استقامت پیروز و مشترکین ذلیل خواهند شد.

انتهای پیام/ح

R7707/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز چهارشنبه در اولین جلسه شورای اداری ورامین گفت: غفلت یاران پیامبر اسلام (ص) از تنگه احد موجب شهادت حضرت حمزه (ع) و مجروح شدن مولا علی (ع) شد.

وی با تجلیل از ملت ایران به خاطر هشیاری در صحنه‌ها و تنگه‌های انقلاب افزود: ۲۲ بهمن و انتخابات سال ۱۴۰۲ و خروش عمومی در روز قدس امسال تنگه‌هایی بود که ملت ایران سربلند بیرون آمد و رضایت رهبری معظم انقلاب اسلامی را به همراه داشت.

محمودی گفت: آقا فرمودند باید از این ملت تشکر کرد و تشکر زبانی کافی نیست و باید تشکر عملی کرد لذا باید مسئولان با خدمت هرچه بیشتر قدردان حضور مردم باشند.

امام جمعه موقت ورامین خطاب به مسئولان گفت: یک روزی بود آرزو می‌کردیم، در این جایگاه‌ها افراد دلسوز قرار گیرند و بهتر خدمت کنند و اکنون ما در این جایگاه‌ها قرار گرفتیم و نایب امام زمان (عج) از ما انتظار خدمت شایسته به مردم را دارند که اگر کوتاهی کنیم در قیامت باید پاسخگو باشیم.

محمودی با اشاره به قرار داشتن در آستانه دور دوم انتخابات مجلس در ورامین اظهار امیدواری کرد مردم دشت ورامین در مرحله دوم انتخابات نیز مشارکت خوبی داشته باشند و از تلاش‌های هیأت اجرایی و نظارت در برگزاری انتخابات تقدیر کرد.

کد خبر 6088184

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است