Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: انگلیس با توقیف نفتکش ایرانی راهزنی دریایی انجام داده و نشان دادند که آن‌ها هم قابل اعتماد نیستند.

 میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم آباد با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری با مسئولان قوه قضائیه اظهار داشت: ایشان فرموده‌اند چهل سال ملت ایران با مظلومیت و اقتدار در مقابل دشمنان ایستادگی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ملت ایران ۴۰ سال مظلومانه ایستادگی کرده‌اند ادامه داد: ملت ایران مقتدر و توانمند بر آرمان‌هایش ایستادگی کرده‌اند و با مقاومت، امریکا را در عرصه‌های مختلف به شکست و ذلت کشانده است.

امام جمعه خرم آباد عامل اصلی شکست آمریکا در برابر ایران را رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، اتکا به خداوندو گفتمان مقاومت و اقتدار دانست.

آیت الله میرعمادی همچنین دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبرمعظم انقلاب را نشانه اقتدار کشور عنوان کرد و رد درخواست ترامپ از سوی رهبر معظم انقلاب را یک حرکت تاریخی سربلند و ماندگار برشمرد.

وی اضافه کرد: در حالی که تمام سران عرب در برابر ترامپ سر تعظیم فرود آوردند رهبر انقلاب درخواست او را رد کرد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: اروپاییان امروز نقش بازی می‌کنند و کانال ابزار پشتیبانی و معاملات تجاری را راه انداختند و پیشنهاداتی را ارائه می‌دهند و می‌خواهند اطلاعات واردات و صادرات ایران را در اختیار بگیرند، این کانال چیزی برای ما ندارد.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: در یکصورت این کانال مفید است، اروپاییان نفت مارا بخرند و با تهاتر کالا انجام شود و در غیر این صورت به ضرر ما است.

وی افزود: اروپاییان با تبعیت از آمریکا این کانال مالی را برقرار کرده‌اند و یک بازی سیاسی اروپاییان است، نباید به اروپاییان اعتماد کرد، انگلیس کشتی نفتکش ایران را توقیف می‌کنند و آن‌ها راهزنی دریایی انجام داده است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان ادامه داد: هربار با قاطعیت برخورد کرده‌ایم دشمن عقب نشینی کرده است.

میرعمادی با اشاره به آغاز هفته حج گفت: یکی از فریضه‌های بزرگ در اسلام مساله حج است، حج علاوه بر جنبه عبادی و معنوی، جنبه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی هم دارد.

وی اضافه کرد: آل سعود جنبه سیاسی حج را کم کرده است، حج سراسر سیاست است، حج مظهر وحدت و حمایت از مظلومان همچنین برائت از مشرکان است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان افزود: چگونه می‌شود که بگویند حج سیاسی نیست، کسانی که می‌گویند حج سیاسی نیست کار شیطانی انجام می‌دهند.

میرعمادی گفت: امیدواریم با نابودی آل سعود این مشکلات برطرف شود.

وی بیان کرد: متأسفانه در لرستان شاهد افزایش تیراندازی و بالا رفتن آمار قتل هستیم.

نماینده، ولی فقیه در لرستان ادامه داد: آمار قتل سه ماهه امسال بیشتر از آمار قتل در سال گذشته است و این مساله ایجاد اضطراب در خانواده‌ها ایجاد می‌کند و باید سلاح‌های غیرمجاز جمع آوری شوند.

میرعمادی اظهار کرد: گردشگر در این صورت به استان نمی‌آید و باعث ناامنی می‌شود و از نیرو‌های نظامی، امنیتی، انتظامی می‌خواهیم که این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ر

انگلیس هم با توقیف نفتکش ایرانی قابل اعتماد نیست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی با سوخت قاچاق به مقصد نرسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه نفتکش "ولوو" مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 
وی افزود: مأموران پس از بازرسی از این تریلی نفتکش ۳۱ هزار و ۷۳۳ لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی و به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از شهر‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد

دیگر خبرها

  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • (ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!
  • از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • طلاق زوج سینماگر ایرانی، با دخترشان چه کرده است؟
  • خلاصه بازی فولام و لیورپول امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی؛ نیمه نهایی جام حذفی انگلیس + ویدئو
  • قاچاقچی با سوخت قاچاق به مقصد نرسید