Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ۴ فرنگی‌کار ایران که موفق به کسب مدال طلای نوجوانان آسیا شدند، در خصوص این رقابت‌ها صحبت‌هایی را مطرح کردند. تاریخ انتشار: 19:18 - 14 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۰۷۴۳

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان به قزاقستان، سعید اسماعیلی، حجت رضایی، سعید کریمی‌زاده و امیررضا ده‌بزرگی ۴ طلایی تیم کشتی فرنگی کشورمان پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا توضیحاتی را ارائه داد که در ویدئوهای زیر آمده است:             کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی کشتی فرنگی ورزش ایران میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا

رئیس‌جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان، نوشت: قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا در قیرقیزستان که پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حاصل شد، شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران را دو چندان کرد.

رئیس‌جمهور این پیروزی درخشان را که نشان دیگری از شایستگی و سرآمد بودن شما فرزندان غیور کشور در فتح قله‌های افتخار دانست و با تبریک این قهرمانی به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه ورزشی کشور از تلاش‌ها و زحمات شما ورزشکاران و همه مربیان و کادر فنی تیم کشتی فرنگی صمیمانه قدردانی کرد.

آیت‌الله رئیسی ابراز امیدواری کرد که با تداوم تلاش و پویایی خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان با کسب ۴ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز به قهرمانی رسید.

کد خبر 745267

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ساروی چهارمین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ اسماعیلی طلایی شد+ فیلم
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ اسماعیلی طلایی شد
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ امین میرزازاده سنگین وزن طلایی ایران
  • رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ میرزازاده دومین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم