Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: هیئت اقتصادی اقلیم عراق با هدف ایجاد روابط اقتصادی و تقویت روابط تجاری به کردستان سفر کرده‌اند. ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهگلان، استاندار سلیمانیه با همراهی هیأت همراه متشکل از مدیران‌کل کشاورزی، دامپزشکی، کنترل کیفیت، گمرک، ارشاد و جوانان، برق و معاون اتاق بازرگانی استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق عصر امروز (جمعه 14 تیر) از واحدهای صنعتی فعال در شهرک صنعتی دهگلان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان نیز در جریان این بازدید با اعلام اینکه هیأت اقتصادی اقلیم کردستان سفری دو روزه را به استان کردستان دارند، اظهار داشت: سفر هیأت اقتصادی اقلیم پس از سفر استاندار کردستان به اقلیم و به دعوت وی از فعالان بخش اقتصادی اقلیم بوده است.

فضای امنی برای سرمایه‌گذاری در کردستان فراهم استپروژهای مشترک بین عراق و کردستان اجرایی می‌شودمجتمع تجاری و بازار بزرگ سنه باهدف جابه‌جایی تاناکورای سنندج احداث می‌شود

حسین فیروزی با بیان اینکه این هیأت اقتصادی اقلیم با هدف ایجاد روابط اقتصادی و تقویت روابط تجاری به کردستان سفر کرده‌اند، افزود: طی دو روز 14 و 15 تیرماه بازدیدهایی از واحدهای تولیدی صادرات محور استان برای این هیأت در نظر گرفته شده تا از نزدیک با ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری استان آشنا شوند.

وی با اعلام اینکه از دیگر برنامه‌های مرتبط با حضور هیأت اقتصادی در کردستان برگزاری نشست مشترک برخی ادارات متناظر استان سلیمانیه و استان کردستان است، خاطرنشان کرد: پس از پایان بازدیدها و جلسات مشترک، تفاهم‌نامه‌های جدیدی میان دستگاه‌های طرفین بررسی و نهایی می‌شود.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر توسعه روابط تجاری وبازرگانی اصفهان وازبکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در این دیدار تراز ۵۰۰ میلیون دلاری روابط تجاری بین دو کشور و قرار گرفتن در رتبه ۱۸ ارتباطات تجاری را قابل قبول ندانست و گفت: در سفر رییس جمهور ایران به ازبکستان در سال گذشته مقرر شد حجم روابط تجاری بین دو کشور به یک میلیارد دلار افزایش یابد.
استاندار اصفهان، جایگاه اصفهان را به عنوان کلانشهری با نقش تاثیرگذار در اقتصاد، فرهنگ و علم در کشور ایران معرفی کرد و افزود: فراهم کردن زمینه‌های گسترش ارتباطات تجاری و بازرگانی بین ازبکستان و اصفهان می‌تواند شرایط مناسبی را برای تحقق سیاست یک میلیارد دلاری روابط، تجاری دو کشور فراهم کند.
فریدالدین نصراوف سفیر ازبکستان نیز در این نشست از آمادگی و اراده مسوولان این کشور برای توسعه روابط تجاری و بازرگانی با تولیدکنندگان اصفهانی خبر داد.
سفیر ازبکستان، اصفهان را شهری زیبا با آثار تاریخی فراوان و ظرفیت‌های گسترده در حوزه اقتصاد، علم و فناوری عنوان کرد و گفت: فراهم کردن شرایط ارتباط بین اتاق‌های بازرگانی ازبکستان و اصفهان می‌تواند به گسترش روابط کمک کند.
وی در این دیدار پیشنهاد برگزاری نشستی در قالب ویدیو کنفرانس بین تجار و بازرگانان ازبکستانی و اصفهانی در اتاق بازرگانی را مطرح کرد که استاندار اصفهان امادگی کامل برقراری این نشست را در هفته آینده اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • تاکید بر توسعه روابط تجاری وبازرگانی اصفهان وازبکستان
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود
  • هیئت اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود 
  • ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • حجم تبادلات تجاری ایران و پاکستان به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان چه گذشت؟