Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه رفیعی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اردوی آمادگی المپیاد ویژه دختران کماندار منطقه دو کشور شامل استان‌های مرکزی، اصفهان و یزد زیر نظر زهرا شعبانی مربی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران از پانزدهم تیرماه به مدت ۳ روز در اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: اردوی آمادگی ورزش تیر و کمان منطقه دو کشور با شرکت ۲۵ ورزشکار برتر استان‌های منطقه دو کشور جهت آمادگی برای حضور در رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر کشور به میزبانی استان اصفهان پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی ادامه داد: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر تیر و کمان کشور در شهریور ماه سال جاری در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در رشته‌های ریکرو و کامپاند، برگزار می‌شود.

به گفته نایب رئیس هیأت تیر و کمان استان مرکزی، هدف از برگزاری رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر، پشتوانه سازی برای ورزش کشور می‌باشد که هر سال از سوی استان‌ها با استقبال روبرو شده است.

کد خبر 4658581

منبع: مهر

کلیدواژه: تیر و کمان ورزش ورزش استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند

 رضا شریفی در جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن که در سالن همایش‌های بین‌المللی پردیس دانشگاه زابل برگزار شد، با بیان اینکه ضریب هوشی نخبگان و دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان از سطح ملی فراتر است و این را ثابت کرده‌اند، بیان کرد: ریش‌سفیدان و مسئولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی بگیرند و حمایت و هدایت کنند تا در جایگاه تصمیم‌گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار بگیرند.

وی افزود: سیستان و بلوچستان در سال گذشته افتخارات ارزشمندی کسب کرد همچنین در شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌ها نیز رشد و پیشرفت چشمگیری داشت که گام برداشتن مستلزم پیوست اجتماعی، فرهنگی و هنری است و امنیت بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی امنیت با ثباتی نخواهد بود.

معاون استاندار با اشاره به اینکه امنیت باید اجتماعی باشد تصریح کرد: داشتن استعداد و دغدغه در این زمینه می‌تواند به امن شدن و خوشنامی و معرفی استعدادهای سیستان و بلوچستان کمک کند.

وی با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد و محروم نیست ادامه داد: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند.

شریفی تشریح کرد: اگر می‌خواهیم سیستان و بلوچستان را با هزینه کمتری مدیریت کنیم باید یک شورای مشورتی پیش‌کسوتان و ریش‌سفیدان و یک شورای مشورتی از جوانان، نوجوانان و نخبگان منتخب شناسایی شده این رویداد تشکیل دهیم.

وی افزود: سال گذشته در سیستان و بلوچستان اتفاقات خوبی رقم خورد و تیم مدیریتی استان توانست به میزان چندبرابر اعتبارات سالانه اعتبار جذب کند و طرح‌های بزرگی در استان شروع شد و قرار است امسال به بهره‌برداری برسد که شاهد شکوفایی استان باشیم.

 معاون استاندار گفت: ما به‌اندازه کافی در استان از تعصبات قومی و مذهبی هزینه داده‌ایم و باید حل شود و ما هنرمندان و بزرگانی داریم که تاریخ‌ساز شده‌اند.

وی با بیان اینکه یک طرح تمام شده بهتر از ۱۰ طرح نیمه‌تمام است، تأکید کرد: مسئولان و نمایندگان مردم باید اولویت‌های سیستان و بلوچستان را شناسایی کرده و همه ما متمرکز شویم و آن را به نتیجه برسانیم و عقب‌ماندگی‌ها را باید جبران کنیم.
 
گفتنی است؛ هم‌زمان با برگزاری آیین پایانی دومین رویداد از محله و مدرسه تا انجمن، تفاهم‌نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه زابل و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان