Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم گرامی‌داشت سی‌وهفتمین سالروز اسارت حاج احمد متوسلیان فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) و دیگر دیپلمات‌های ربوده شده ایرانی در لبنان، شب گذشته در مسجد جامع نارمک تهران برگزار شد. تاریخ انتشار: 07:52 - 15 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۰۷۷۵

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ مراسم گرامی‌داشت سی‌وهفتمین سالروز اسارت حاج احمد متوسلیان فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) و دیگر دیپلمات‌های ربوده شده ایرانی در لبنان، شب گذشته در مسجد جامع نارمک تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «محمد رضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و سردار «سعید قاسمی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس از جمله چهره‌های حاضر در این مراشم بودند.

در پایان این مراسم، تمثال حاج احمد متوسلیان به خانواده وی اهدا شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حاج احمد متوسلیان سردار حاج احمد متوسلیان سردار فدوی لشکر 27 محمد رسول الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونل شهید متوسلیان در مدت ۵ سال ساخته می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اجرای تونل شهید متوسلیان طی ۵ سال خبر داد. - اخبار اجتماعی -

هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با بهره‌برداری از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری اظهار کرد: در این ارتباط فاز اول براساس برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی درباره احداث فاز دوم آزادراه شهید شوشتری گفت: اطلاعات فاز صفر پروژه تحویل سازمان محیط زیست شده است و 3 پیشنهاد مطرح کرده‌ایم و منتظر بازخوردها هستیم و در دیدار نوروزی که با رئیس جمهور داشتیم این موضوع مطرح و عنوان شد که ورود رئیس جمهور به این موضوع می‌تواند گره‌گشا باشد.

معاون شهردار تهران ادامه داد: آقای رئیس جمهور هم در جلسه‌ای که داشتیم قول دادند که به این موضوع ورود و موضوعات را حل و فصل کند.

بهره‌برداری از فاز اول آزادراه شهید شوشتری در سال آینده/ پروژه تونل شهید متوسلیان در سطح خاورمیانه مشابه ندارد

حق‌بین همچنین درباره تونل شهید متوسلیان از میدان سپاه تا میدان شوش تصریح کرد: مطالعات پروژه انجام شده است و نقطه شروع، پایان و دسترسی‌ها را درنظر گرفته‌ایم. منتها نکته‌ای که وجود دارد اینست که این پروژه، مشارکتی است و معاونت مالی اقتصادی شهرداری تهران نحوه مشارکت سرمایه گذاران را انجام می‌دهد و ما نیز موازی با این قضیه با پیمانکارانی که قابلیت انجام این پروژه را دارند مذاکره می‌کنیم و پیشنهادات آنها را می‌گیریم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره طول پروژه تونل شهید متوسلیان گفت: حدود 9.5 کیلومتر از میدان سپاه تا شوش است.

معاون شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که آیا پروژه اشاره شده در این دوره مدیریت شهری کلید خواهد خورد یا خیر، تصریح کرد: به هرحال این پروژه یک ابر پروژه است و ما در خاورمیانه با چنین ابعادی پروژه نداشته‌ایم و طبیعتاً شروع پروژه مهم است و به محض اینکه وارد فاز اجرا شویم با دسترسی‌های متعددی که می‌دهیم این پروژه ظرف 5 سال طی سه شیفت کاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرقت با سلاح سرد مجازات سنگینی دارد
  • تونل شهید متوسلیان در مدت ۵ سال ساخته می‌شود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • مراسم گرامیداشت شهید محمد رضا زاهدی در دولت آباد
  • پیش‌بینی عجیب احمد متوسلیان از حمله ایران به اسرائیل + فیلم
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد
  • مراسم عید دیدنی سید محمد خاتمی برگزار شد (عکس)
  • برپایی مراسم عید دیدنی محمد خاتمی بعد از اتمام نوروز
  • مراسم ختم پدر شهیدان والامقام خرسندیان
  • مراسم عید دیدنی سید محمد خاتمی برگزار شد + گزارش تصویری