Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@01:40:02 GMT

حوادثی که در روزهای گرم بیشتر روی می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۲۴۲۹

سخنگوی آتش‌نشانی تهران به تشریح حوادثی پرداخت که با گرم شدن هوا و افزایش دما بیشتر از ایام دیگر سال بروز پیدا می‌کند.

به گزارش «تابناک»، سید جلال ملکی در گفتگو با تسنیم در پاسخ به این سؤال که با گرم شدن هوا و افزایش دما، چه نوع حوادثی بیشتر به آتش‌نشانی تهران اعلام می‌شود،‌اظهار کرد: اکنون آتش‌ سوزی در صدر حوادث قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان امسال شاهد افزایش آتش‌ سوزی های در مراتع نسبت به سالهای گذشته هستیم، متذکر شد: در این ایام آتش‌سوزی در مراکز صنعتی و کارگاهی نیز به خاطر وجود گرمای زیاد و افزایش بار استفاده از تجهیزات صنعتی و برقی روی می‌دهد.

وی با اشاره به آتش‌ سوزی های ناشی از استفاده زیاد از وسایل برقی نیز تصریح کرد: برخی افراد نیز حین دستکاری و تقویت وسایل برقی، دچار برق‌ گرفتگی می‌شوند.

ملکی خاطرنشان کرد: در این روزها حوادث مرتبط با ساختمان‌سازی مانند سقوط چاهک آسانسور، آوار حین گودبرداری، سقوط کارگر از ارتفاع و داربست‌ها نیز روی می‌دهد زیرا این ایام به دلیل عدم بارش، معمولاً زمان پیک کاری ساختمان‌سازی است و احتمال وقوع حوادث در پروژه‌های ساختمانی کمی بیشتر از سایر اوقات می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث گرمای هوا افزایش دما آتش سوزی برق گرفتگی پیشگیری سامانه نیما حج جشن تیرگان فدریکا موگرینی تنگه جبل الطارق اینستکس ملک سلمان کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه‌شان وارد شود و به همین دلیل تاکنون از ۳۰ هزار نفر که در سامانه بودند، ۱۵ هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۳ تا ۱۴ هزار خودرو در سامانه عرضه شده که افراد هم آن‌ها را انتخاب کردند، تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق‌های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت