Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@06:47:25 GMT

برگزاری «جشنواره مقصوره» در خراسان‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۲۵۷۶

برگزاری «جشنواره مقصوره» در خراسان‌جنوبی

محمدحسین فروتنی، مدیر کانون فرهنگی هنری کانون بیت‌العباس(ع) بیرجند در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: دومین جشنواره عکاسی تخصصی و مردمی «جشنواره مقصوره » به همت کانون فرهنگی، هنری بیت‌العباس(ع) بیرجند و همکاری کانون کتاب و کتابخوانی نمایندگی آستان قدس رضوی بیرجند از 13 تیرماه سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر آغاز شده و تا 23 تیرماه سالروز ولادت امام رضا(ع) همزمان با هفته جهانی عفاف و حجاب و دهه کرامت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این جشنواره با هدف حمایت فرهنگی از توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و تجلیل از کودکانی که به انتخاب و استفاده از چادر می‌پردازند، در دو بخش حرفه‌ای، تخصصی و عمومی، مردمی برگزار می‌شود.
مدیر کانون فرهنگی هنری کانون بیت‌العباس(ع) بیرجند بیان کرد: همچنین تولید منابع تصویری خلاقانه و الهام‌ بخش با موضوع عفاف و حجاب، از دیگر اهداف این جشنواره هنری و مردمی است.
فروتنی ادامه داد: شرکت در این جشنواره برای هنرمندان عکاس در بخش حرفه‌ای و تخصصی و برای همه علاقمندان در بخش مردمی مسابقه عکاسی جشنواره مقصوره فراهم است و علاقمندان می‌توانند در بخش مردمی با دوربین‌های خانگی و گوشی‌های همراه عکاسی و سه اثر را با موضوع عکاسی با چادر از دختران زیر 9 سال، تا 23 تیرماه سال جاری به شماره تلگرام 09155616385 ارسال کنند.
وی افزود: حضور دختران زیر ۹ سال با پوشش چادر در بازی، ورزش، جشن‌ها و مراسم شادی، اماکن تفریحی، اماکن مذهبی، اماکن فرهنگی، مهمانی‌های خانوادگی، در حال نماز، ارتباط با والدین و دیگر اعضای خانواده، ارتباط با دختران هم سال و ارتباط با پسران هم سال از جمله موضوعات و مضامین آثار ارسالی جشنواره است.
مدیر کانون فرهنگی هنری کانون بیت‌العباس(ع) بیرجند تصریح کرد: نتایج نهایی داوری دومین جشنواره عکاسی تخصصی و مردمی «جشنواره مقصوره »، 5 مرداد ماه سال جاری همزمان با سالگرد عملیات غرورآفرین مرصاد اعلام و جوایز برگزیدگان تا پایان مردادماه طی مراسمی با حضور هنرمندان و مسئولان فرهنگی اهدا خواهد شد.
فروتنی اظهار کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره جوایز در نظر گرفته شده برای بخش حرفه‌ای و تخصصی برای نفر اول؛ لوح افتخار و مبلغ یک میلیون ریال وجه نقد، نفر دوم؛ لوح افتخار و مبلغ هشتصد هزار ریال وجه نقد و برای نفر سوم؛ لوح افتخار و مبلغ پانصد هزار ریال وجه نقد خواهد بود.
وی یادآور شد: همچنین در بخش مردمی این جشنواره نیز به پنج عکس برگزیده هیأت داوران، پنج جایزه فرهنگی اهدا می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا خراسان جنوبی فرهنگی کانون بیت العباس بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: مطابق با آخرین آمار دریافتی بیشترین بارش در ۲۴ ساعت گذشته را ایستگاه آتشکده از توابع شهرستان نهبندان با ۴۳ میلی متر ثبت کرده است. 

او افزود: همچنین چاهداشی ۳۲ میلی متر، قدمگاه ۳۰ میلی متر، حیدرآباد ۲۶ میلی متر، بیهود ۲۴ میلی متر و کهنو و میغان ۲۱ میلیمتر بارش داشته اند.

لطفی بیان کرد: در بین مراکز شهرستان‌ها بیرجند نیز با ۵ میلی متر، خوسف ۴ میلی متر، اسدیه ۸ میلی متر، سرایان ۲ میلی متر، سربیشه ۳ میلی متر، فردوس ۸ میلی متر، نهبندان ۱۷ میلی متر، قاین ۵ میلی متر، بشرویه یک میلی متر و حاجی آباد ۵ میلی متر بارش را گزارش کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • برگزاری کنگره ابن حسام و آیت الله تهامی
  • بزرگداشت مفاخر و مشاهیر، غنی سازی فرهنگی است
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی