Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بدمینتون چند جانبه نوجوانان و خردسالان دختر جمعه شب در قم به پایان رسید و تیم‌های بدمینتون نوجوانان قم و خردسالان یزد موفق شدند عناوین برتر این ۲ رده سنی را از آن خود کنند.

در این رقابت‌ها که به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در سالن بدمینتون مرحوم حامد فرهمند قم برگزار شد تیم‌های استان‌های قم، البرز و یزد و تیم کاشان در آن حضور داشتند تیم میزبان در رده سنی نوجوانان قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختران بدمینتون باز قمی در این مسابقات بالاتر از یزد، البرز و کاشان قرار گرفتند اما در رده خردسالان تیم بدمینتون قم در رده سوم ایستاد و یزد و البرز اول و دوم شدند. کاشان نیز در این رده سنی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

نکته ویژه این مسابقات حضور فریبا مددی نایب رئیس فدراسیون بدمینتون در قم برای بازدید از این مسابقات و بررسی عملکرد بدمینتون بازان دختر استان‌های مرکزی کشور بود ضمن اینکه در پایان این مسابقات به رسم یادبود به تمامی تیم‌ها و بازیکنان جام و هدایایی اهدا شد.

تمامی بازیکنان، مربیان، سرپرستان، داوران و عوامل اجرایی این مسابقات همچنین در هنگام اذان ظهر روز جمعه به حرم حضرت معصومه (س) مشرف شدند و به گل باران ضریح پرداختند و همچنین بر سر سفره پربرکت حضرت معصومه (س) مهمان شدند.

کد خبر 4658722

منبع: مهر

کلیدواژه: بدمینتون مسابقات بدمینتون قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سید امید مقدس زاده داور بین المللی قم توانست در مسابقات قهرمانی بدمینتون آسیا در چین افتخار آفرینی کند و در کلاس ارتقاء داوری به بالاترین مدرک داوری آسیا دست یابد.

این درحالی است که قبل از مقدس زاده در تاریخ بدمینتون جمهوری اسلامی ایران تنها ۵ داور به این مدرک دست یافته بودند که یکی از آنها استاد محمد حسن حسین زاده دیگر داور قمی است.

با قبولی مقدس زاده در این کلاس تعداد داوران ایرانی سرتیفیکیت آسیایی به ۶ داور افزایش یافت که دو داور از استان قم هستند.

دیگر خبرها

  • دختران خراسان شمالی بر بام کوراش کشور ایستادند
  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور شدند
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • آغاز مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت پسران و دختران
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه (س)
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)