Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@08:34:48 GMT

هزینه آیلتس ۳ میلیون تومان شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۴۳۸۶

هزینه آیلتس ۳ میلیون تومان شد

در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است: پیرو اطلاعیه مورخ ۹۷/۰۵/۳۰، به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌های زبان بین المللی آیلتس می‌رساند، همانطور که در سایت‌های ثبت نامی مراکز مجری آزمون آیلتس و نیز سایت سازمان سنجش آموزش کشور آمده است، وجه واریزی از سوی داوطلبان جهت ثبت نام در آزمون آیلتس، به صورت علی الحساب است، و این بدان معناست که چنانچه تغییراتی در نرخ ارز صورت گیردمراتب اطلاع رسانی خواهد شد، تا قبل از تاریخ زمان آزمون، مابه التفاوت نرخ قطعی ثبت نام محاسبه و از داوطلبان اخذ و یا به آنان عودت داده می‌شود؛ لذا با توجه به تغییرات نرخ ارز (براساس محتویات سایت نیما مورخ ۹۸/۰۴/۰۹)، و نیز سایر هزینه-های مربوطه، مبلغ ثبت نام در آزمون آیلتس، توسط سازمان سنجش آموزش کشور محاسبه و از مبلغ ۲۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۵۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۰.۵۰۰.۰۰۰ ریال معادل سه میلیون و پنجاه هزار تومان افزایش و تعیین شده است. مبلغ مذکور از ۹۸/۰۴/۱۵ توسط مراکز مجاز برگزاری آزمون آیلتس قابل اجرا است.

بدیهی است چنانچه تا قبل از صدور کارنامه، تغییری مبنی بر کاهش در نرخ ارز از سوی بانک مرکزی صورت بگیرد، نرخ جدید ثبت نام در آزمون، مجدداً توسط سازمان محاسبه می‌گردد و مابه التفاوت آن توسط مراکز مجری، به داوطلبان ذینفع عودت داده می‌شود.

۴۷۴۷

کد خبر 1276858

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بانک مرکزی نرخ ارز سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۱۳ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۹۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

دیگر خبرها

  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • کنکوری ها گول کانال های سوال‌فروش را نخورید
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۳
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • پهلوان پرسپولیس را ۹۰۰ میلیون تومان محکوم کرد