Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفائی با اشاره‌به برنامه‌های بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) ویژه دهه کرامت، گفت: قصد داریم در پی تعامل با استان‌ها، از بودجه‌های آنها در فعالیت‌های فرهنگی هنری به نام امام رضا(ع) استفاده و در طول سال آثار فاخر رضوی تولید شود.

«سید جواد رفائی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های دهه کرامت بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، اظهار کرد: این بنیاد همچون سال های گذشته با فرا رسیدن ایام دهه کرامت برگزاری مجموعه جشنواره هایی را در دستور کار خود قرار داده است، برای مثال جشنواره شعر فارس، جشنواره شعر استان کرمان، جشنواره داستان نویسی به زبان ترکی در زنجان از جمله این آنها محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین است برگزاری جشنواره «آوای ارادت» شامل نواها و آوای موسیقیایی در مورد امام رضا(ع) که در ایام دهه کرامت در چندین استان کشور برگزار می شود.

 

مدیر کارگروه فرهنگی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت ادامه داد: یکی از موارد قابل توجه در مورد جشنواره های بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در ایام دهه کرامت آن است که این جشنواره ها صرفاً مختص به این ایام مبارک نبوده و در طول سال نیز برنامه دارد، یعنی هر ماه یک تا دو جشنواره در سطح کشور با موضوع امام رضا(ع) برگزار می شود. بنابر این، دهه کرامت از سوی بنیاد فقط به این ایام محدود نشده است. چند جشنواره ما در طول این ۱۰ روز به کار خود پایان می دهند اما باز هم برنامه های دیگری در طول سال داریم.

 

رفائی با اشاره به حضور بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در شورای بزرگداشت دهه کرامت، گفت: فعالیت های مربوط به دهه کرامت بنابر حکم وزیر فرهنگ و ار شاد اسلامی در تعامل با بنیاد امام رضا(ع) انجام می شود. شش کارگروه در ستاد دهه کرامت فعال اند که تولیت کارگروه هنری آن با بنیاد بین المللی امام رضا(ع) است. ما تلاش می کنیم که با فعالیت های خود دو کار مهم را انجام دهیم.

 

وی اضافه کرد: نخستین رویکرد و فعالیت ما آن است که تلاش می کنیم تا بسیاری از نهادها و سازمانهای فرهنگی، هنری، اجتماعی کشور که تولیداتی دارند بخشی از تولید خود را به موضوع دهه کرامت و شعار این دهه اختصاص بدهند.

 

رفائی در پااین خاطرنشان کرد: در وهله دوم تلاش می کنیم از همان بودجه ای که استان ها در اختیار دارند و نَه بودجه تحمیلی، در همه کارهای فرهنگی و اجتماعی کشور حضور داشته باشیم در واقع می خواهیم  بخشی از فعالیت های فرهنگی هنری کشور به نام امام رضا(ع) باشد.

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان نماز جمعه خطبه نماز جمعه حج خطبه های نماز جمعه مشهد بنیاد بین المللی امام رضا امام رضا ع دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

امین درخشان افزود: این اقدامات فرهنگی و هنری، با رویکرد جریان سازی فرهنگی و هنری با مشارکت جوانان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این تولیدات انجام شده است، ادامه داد: تاکنون ۳۰ فیلم مستند، ۱۱۰ اثر موسیقی فاخر و ۲۰ گروه سرود توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه پاسداران، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای استان تهیه و تولید شده است.

رئیس کمیته فرهنگی و هنری دومین کنگره ملی شهدای استان اضافه کرد: بخشی از نیاز‌های فرهنگی استان در این تولیدات تامین شده که می‌تواند در جریان سازی محتوایی تاثیر داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان