Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدرضا صالحی امیری در مراسم افتتاح سالن فارسی کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به مدیران ورزش و دیگر حاضران در این مراسم گفت: با اقای سلطانی فر توافق کردیم که موزه را تکمیل کنیم که این کار انجام شد. هر زمان جلسه ای در سالن فارسی بود احساس می کردم که در شان ورزش نیست به همین دلیل اقدام به بازساری و نوسازی آن کردم، از امروز این سالن به جامعه ورزش اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی امیری با یادآوری اینکه در بدو ورود به سالن ارم ٥١ فدراسیون نصب شده، خاطرنشان کرد: نماد وزارت ورزش و کمیته های المپیک و پارالمپیک هم نصب شده و این یعنی اینکه مالک این سالن همین فدراسیون ها و نهادها هستند، مالک این سالن جامعه ورزش است. : این سالن فضای لازم برای پذیرایی نداشت و آن زیباشناختی لازم دیده نمی‌شد که خوشبختانه آماده شد. تلاش می‌کنیم تا پایان امسال سایر بخش های این مجموعه را نیز بازسازی کنیم.

وی با بیان اینکه تصمیم گرفتیم بیشتر ظرفیت این سالن در اختیار ورزش داخلی باشد، گفت: این سالن برای جامعه وردش رایگان است اما برای خارج از آن ضوابط خاص خود را دارد.

صالحی امیری با بیان اینکه سهام شرکت توسعه به اندازه دو سه درصد بین فدراسیون ها توزیع شده است، گفت: این کار از این حیث انجام شده که اگر شرکت توسعه منافعی دارد برای فدراسیون ها باشد. همه ما شبانه روزی تلاش می‌کنیم تا ورزش ایران بدرخشد. باید خودخواهی ها از ورزش خارج شود و پیروزی ها متعلق به همه باشد. شرایط ورزش ایران به سمت توسعه و تعالی است و وفاق لازم وجود دارد. هر کسی که بر طبل اختلاف و نفاق بکوبد، خیرخواه ورزش نیست.

او گفت: از فردا با برگزاری مجمع وزنه برداری، به طور رسمی سالن فارسی آغاز به کار می کند، قطعاً نواقصی دارد که برطرف می شود، وزیر ورزش استاد ساخت و ساز است و قطعاً همه نواقص به زودی برطرف می شود، نواقص را پای من بگذارید و همه ویژگی های مثبت را پای همکاران.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران جامعه ساخت و ساز موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ سند ثبتی ورزشگاه تختی شهرکرد

به گزارش خبرنگار مهر، طی جلسه‌ای با حضور مدیران کل دو دستگاه اجرایی استان این سندهای مالکیت به اداره کل ورزش و جوانان استان تحویل شد.

در این جلسه محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیرکل و کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک استان گفت: برای اخذ اسناد مالکیت اماکن ورزشی استان که هنوز سند رسمی نداشتند از مدت‌ها قبل واحد حقوقی اداره کل با انجام مراحل قانونی پیگیری‌های لازم را انجام داده و امروز حصول نتیجه و به سرانجام رسیدن این پیگیری‌ها با همراهی و تعامل بسیار عالی اداره ثبت اسناد استان محقق شده است.

علی اصغر سلیمان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان نیز در این جلسه با بیان این نکته که همانطور که بحث مسکن ملی مهم است دولت باید به توسعه مکان‌های ورزشی به موازات توسعه مسکن ملی هم اهمیت بدهد، پیشبرد هدف توسعه مسکن بدون جانمایی فضای مناسب ورزشی باعث کاهش کیفیت زندگی‌های شهری خواهد شد.

سلیمان همچنین افزود: عرصه‌های ورزشی باعث خودسازی و ایجاد روحیه تیمی و تعاملات اجتماعی مثبتی می‌شوند که فرد را برای زندگی کاری و اجتماعی و خانوادگی قدرتمند می‌سازند و فقدان حلقه ورزش در شهرسازی مسکن‌های ملی باعث نقطه ضعف نسل‌های بعدی خواهد شد.


کد خبر 6077694

دیگر خبرها

  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد + جزییات و نسخه کامل
  • ابلاغ سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد/ مهم‌ترین ویژگی‌های سند جدید تحول قضایی
  • سند تحول و تعالی قوه قضائیه ابلاغ شد
  • ابلاغ سند تحول و تعالی قوه قضاییه ؛ با دستور رئیس قوه
  • ده سرمایه‌گذاری هماهنگ برای توسعه اقتصاد ورزش
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد
  • خیران فارسی پای کار توسعه سلامت
  • اخذ سند ثبتی ورزشگاه تختی شهرکرد
  • اعلام آمادگی چین برای بازسازی افغانستان