Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@05:02:06 GMT

(عکس) بازداشت سرکرده داعشی با لباس زنانه!

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۴۸۲۴

(عکس) بازداشت سرکرده داعشی با لباس زنانه!


 سخنگوی وزارت کشور عراق از بازداشت مسئول صدور حکم اعدام در تشکیلات تروریستی داعش خبر داد.   به گزارش مهر، سومریه نیوز گزارش داد، «سعد معن»، سخنگوی وزارت کشور عراق اعلام کرد که مسئول صدور احکام اعدام در تشکیلات تروریستی داعش بازداشت شد.

وی در ادامه افزود: نیرو‌های پلیس القیاره در استان نینوی بر اساس اطلاعات دقیق و با همکاری شهروندان عراقی یکی از عناصر داعش را که با لباس زنانه خود را پوشانده و مخفی کرده بود، به دام انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس بیانیه وزارت کشور عراق این تروریست داعشی در دادگاه به اصطلاح «دادگاه شرعی» داعش فعالیت می‌کرد و «مسئول توبه‌دادن و صدور احکام اعدام در حق شماری از شهروندان و نیرو‌های امنیتی عراق» در زمان سیطره داعش بر شهر موصل بوده است.

سخنگوی وزارت کشور عراق گفت که این تروریست عراقی در یکی از ساختمان‌های متروکه روستایی واقع در جنوب شهر موصل، مرکز استان نینوی (شمال غرب عراق) در دام نیرو‌های عراقی افتاده است.  

منبع: فرارو

کلیدواژه: داعش سوریه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: تشدید تنش‌ها نتیجه جنگ غزه است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، یک سخنگوی وزارت خارجه چین در نخستین واکنش رسمی این کشور به حمله تلافی‌جویانه ایران به داخل اراضی فلسطین اشغالی، از احتمال بالا گرفتن تنش‌ها در خاورمیانه عمیقاً ابراز نگرانی کرد.

سخنگوی وزارت خارجه چین خواستار حفظ آرامش و خویشتن‌داری همه طرفین دخیل به‌منظور پرهیز از تشدید تنش‌ها شد و از جامعه بین‌الملل به‌ویژه کشور‌های تأثیرگذار نیز خواست که نقشی سازنده در حفظ صلح و ثبات منطقه ایفا کنند.

وی درنهایت تأکید کرد که این دور از تنش‌ها از تبعات جنگ غزه است و پایان درگیری را ازجمله مهم‌ترین اولویت‌ها برشمرد.

طبق روایت رسانه‌ها، پیش‌تر «وانگ ئی» وزیر خارجه چین در پاسخ به درخواست آمریکا برای میانجیگری، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرده بود.

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • هشدار سخنگوی نیرو‌های مسلح به اسرائیل و برخی دولت‌ها
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن
  • عراق: نباید دامنه درگیری در منطقه گسترش پیدا کند
  • صدور هشدار قرمز/ استان‌های جنوبی آمادگی وقوع سیل را داشته باشند
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • چرا جلسه شورای امنیت بدون صدور بیانیه یا قطعنامه‌ پایان یافت؟ | پاسخ مهم سخنگوی وزارت امور خارجه
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • چین: تشدید تنش‌ها نتیجه جنگ غزه است
  • صدور بیش از دوهزار تُن انواع کالاها از گمرک تمرچین
  • چرا دکمه‌های پیراهن مردانه و زنانه مخالف هم دوخته می‌شوند؟