Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@08:03:58 GMT

اختلال خطوط همراه اول در برخی مناطق تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۵۰۵۸

اختلال خطوط همراه اول در برخی مناطق تهران

به گزارش خبرنگار مهر، مشترکان همراه اول گزارش داده اند که در برخی مناطق تهران امکان برقراری ارتباط و تماس تلفنی را ندارند و خطوط آنها از دسترس خارج است. این اختلال بیشتر در مرکز شهر تهران گزارش شده است.

پیگیری خبرنگار مهر از روابط عمومی اپراتور همراه اول حاکی از آن است که نصب تقویت کننده غیرمجاز آنتن تلفن همراه (ریپیتر) دلیل این اختلال است و این اپراتور در حال پیگیری منشاء نصب این تجهیزات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، نصب تقویت کننده آنتن های موبایل مطابق با مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی غیرقانونی و غیرمجاز است و این تجهیزات روی شبکه آنتن های موبایل اختلال ایجاد می کند.

کد خبر 4658841 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: همراه اول اپراتور تلفن همراه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان از دخالت در انتصابات خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار منتخبان استان در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه رهنمود‌هایی به نمایندگان جدید مردم و بر ضرورت اراده جمعی نمایندگان برای حل مشکلات تمام نقاط استان تاکید کرد.
وی با بیان اینکه اولویت نخست نمایندگان باید ارائه راهکار‌های علمی و کارشناسی شده برای حل مشکلات اصلی کشور باشد، افزود: نمایندگان باید بر ارائه راه حل در راستای برطرف شدن بن‌بست‌های احتمالی آینده در سطح کلان کشور تمرکز داشته باشند و در انتخاب وزرا دقت کامل به خرج بدهند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم استفاده نمایندگان از مشاوران زبده اقتصادی افزود: نمایندگان از هر گونه اقدامی که موجب تفرقه و انشقاق بین مناطق استان می‌شود، خودداری کنند و منافع ملی را در طرح مشکلات مد نظر قرار دهند.
آیت‌الله عاملی گفت: انتظار می‌رود نمایندگان برای اینکه منابع حاصل از قانون مالیات بر ارزش افزوده در کشور به جای استانی به صورت ملی تقسیم شود، اهتمام کامل داشته باشند؛ زیرا توزیع ارزش افزوده به صورت استانی مصداق بارز بی‌عدالتی در کشور است.
وی در ادامه برای مراجعه به مسئولان ارشد کشور همراه با نمایندگان برای حل مشکلات مناطق مختلف استان اعلان آمادگی کرد و گفت: اینجانب تمام توان و ظرفیت خود را به همراه شما برای حل مشکلات مناطق مختلف استان به کار خواهم گرفت.
امام‌جمعه اردبیل همچنین با اشاره به ضرورت توجه نمایندگان به مسائل فرهنگی، خواستار تلاش جمعی برای پیگیری مقدمات ساخت فیلم شاه اسماعیل صفوی شد.

دیگر خبرها

  • امروز وزش باد، خیزش گرد و خاک را در برخی مناطق قم به همراه دارد
  • هوای اصفهان ۶ درجه گرم‌تر می‌شود / تشدید بارش‌ها همراه با وزش باد در استان
  • (ویدئو) حمله ایران به اسرائیل و بزرگترین اختلال در صنعت هوانوردی
  • جزئیات ۲ هشدار سطح قرمز هواشناسی و دریایی در هرمزگان
  • ورود سامانه بارشی به خوزستان
  • نمایندگان از دخالت در انتصابات خودداری کنند
  • وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی هواشناسی در این هفته
  • هوای اصفهان ۳ درجه خنک‌تر می‌شود / بارش‌های بهاری شدت می‌گیرد
  • اول هفته خوزستان؛ رگبار و تندباد
  • «خانه» جدید به شبکه یک آمد و «تهران بیست» جدید به شبکه تهران