Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی؛ سومین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خراسان جنوبی برگزار شد.

اولین دستور کار جلسه تبیین طرح بسیج ملی کنترل فشار خون افراد بالای 30سال بود که اهمیت موضوع توسط نماینده مرکز بهداشت استان تشریح شد. عباس رکنی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از اجرای طرح در واحدهای تولیدی بالای 50نفر کارکن خبر داد و گفت: اجرای این طرح در بنگاه های تولیدی با همکاری ادارات و نمایندگی های تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر استان تا پایان طرح ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بر پیگیری و تهیه مستندات لازم از اجرای شاخص های ارزیابی فضای عمومی در سطح دستگاه های تابعه تاکید کرد و خاطر نشان کرد: بازرسان اعزامی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارزیابی فضای عمومی دستگاه های تابعه وزارت متبوع در استانها از 15 لغایت 20ماه جاری در استان حضور یافته و به بررسی میدانی شاخص های فضای عمومی خواهند پرداخت. وی از مدیران دستگاه های تابعه وزارت خواست ضمن بررسی دقیق شاخص ها و دستور پیگیری لازم؛ مستندات مربوطه را تهیه و در اختیار بازرسان اعزامی قرار دهند.

رییس شورای رفاه دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان همچنین ضمن ابراز نظر در خصوص آینده صندوق های بازنشستگی در کشور گفت: وجود قوانین بخشنده و تداخل بسیاری از مواد قانونی با بایکدیگر موجب به چالش کشیده شدن وضعیت اقتصادی در صندوق های بازنشستگی و به خصوص در تامین اجتماعی شده است. رکنی ابراز امیدواری کرد با پیگیری نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی بتوان بخشی از مشکلات فراروی صندوق های بازنشستگی را تعدیل کرد و این میراث را به سلامت به دست آیندگان که سرمایه گذاران این صندوق ها هستند، برسانیم.

رکنی بر همکاری و هم افزایی فی مابین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و اداره کل بهزیستی در خصوص توانمندسازی اقشار آسیب پذیر تحت پوشش این نهاد حمایتی تاکید کرد و گفت: می توان با ارائه آموزش های لازم توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای، گامی موثر در جهت خودکفایی و توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی و پیشگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه برداشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار داشت: در راستای اجرای دستور مقام عالی وزارت متبوع مبنی بر شفاف سازی اطلاعات دریافت کنندگان تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری؛ این اداره کل اقدام به انتشار اطلاعات دریافت کنندگان تسهبلات از این محل کرده و اطلاعات را در پرتال اداره کل در دسترس مراجعین قرار داده است و اخذ هر گونه گزارش مبنی بر عدم مصداق اطلاعات درج شده، منجر به پیگیری موضوع و اجرای قانون مربوط به آن خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی پزشک متخصص تامین اجتماعی خراسان جنوبی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح سه‌شنبه سید محمد حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی البرز، مسؤولان و رؤسای شرکای اجتماعی، معاونان و رؤسای ادارات شهرستان‌ها با حضور در مزار شهدای چهارصد دستگاه کرج، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز نیز با حضور در گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به ویژه شهدای کارگری با اهدای گل و غبار روبی قبور مطهر شهدا، دستور اجرای برنامه‌های هفته کار و کارگر و تکریم منزلت کار و تولید در سراسر استان را صادر کرد.

وی در آئین گل افشانی غبارروبی شهدای کارگری گفت: تکریم و تعظیم ارزش‌های الهی و پاسداشت مقام شهدا به ویژه شهدای کارگری در البرز به عنوان اولین برنامه بزرگداشت هفته کارگر در استان با حضور خدمتگزاران جامعه کار و تولید، تشکل‌های کارگری، کانون بازنشستگان شوراهای اسلامی کار و نمایندگان کارگری و کارفرمایی انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اظهار کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون فداکاری همین شهداست، اگر امروز در جهان ندای حق طلبی سر داده می‌شود و پرچم دفاع از مظلوم و ایستادگی مقابل حکومت‌های ظالم بلند است، هزینه‌ای ارزشمند با خون بهای پاک شهیدان پرداخت شده و این عزت در جهان وامدار شهدای عزیز ماست.

دارایی با اشاره به شعار سال و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بیان کرد: اقتصاد مردم پایه و تحقق شعار توسعه اشتغال و تولید با مشارکت مردم بر توجه به رفع نیازهای جامعه کار تولید و همراهی و مشارکت همه دستگاه‌هاست، امروز هم کارگران و هم کارفرمایان ما در خط مقدم این شعار قرار دارند.

شایان ذکر است در این مراسم مسؤولان بسیج کارگری، مسؤول بسیج اقشار سپاه استان، مسؤولان تشکلات کارگری و کارفرمایی البرز، خانواده‌های معظم شهدای کارگری و معاونان و رؤسا و کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز نیز حضور داشتند و ضمن قرائت فاتحه و گلباران مزار شهدا یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای کارگر را گرامی داشتند.

کد خبر 6086176

دیگر خبرها

  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • اعلام جزییاتی از بیمه تامین اجتماعی اصحاب فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۳
  • ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر شناسایی شدند
  • شناسایی ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر
  • خدمات رایگان برای افراد بالای ۶۵ سال در یزد